Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, den historikken er jo priceless!!

Når det gjelder buret, hadde eg vert så heldig så hadde eg lett tatt ut igjen buret for og få den godkjent, uansett F kor strøkent det var innvendig, har man klart det eingang går det fleire :)

Lykke til videre!!! :applause::applause:

Skrevet

hehe, her har det vært aktivitet :lol:

jeg må være forumets heldigste fyr om dette går i orden :mrgreen:

Kristov, det tror jeg ikke er noe problem! fordi det er søkt til biltilsynet om å få godkjent den med bur før reglelendringene tredde i kraft, det som kommer til å bli tilfellet er vell at jeg kansje må kappe buret som går fra B stolpen og fremover, men det er bare å bygge om til skrudd bur fremover :) var det ikke i 2008 de begynte å bli litt vinglete om å få ha bur og ikke da? Men jeg har lest til og med her inne om folk som har fått godkjent bur i senere tid :)

Det som er problemet mitt her nå, det er OM jeg skal ta opp denne saken på biltilsynet nå med en gang før jeg henter ut skiltene eller ikke?

Skal jeg vente til jeg blir tatt å må inn på visning eller dra dit frivillig i slutten av sesongen(vinteren)?

det jeg er redd for er å ikke få ut skiltene mine, for det er i boks nå...! er bare å dra til biltilsynet å hente de ut på fredag og betale omregistrering! jeg vill liksom ikke sitte der å si til killingberg at jeg har en ferdigbygd bil med turbo, så snublet jeg regelrett over TUV dekra papirer på at bilen min er turbo godkjent i tyskland for så å få avslag og ikke få ut skiltene mine :roll:

Hadde jo vært konge med turbo i vognkortet og bur godkjent, da hadde det blitt rocken roll kasseroll i byen her i sommer :mrgreen:

Så til slutt 2 teasere, synd kompisen min ikke ville la den gå på tomgang når jeg filmet, for det er tøff gange på tomgang :mrgreen:

zib3ii9cwo7bcboki9hw.jpg

Skrevet

stilig prosjekt dette :D

gleder meg til og se hva tallene ender opp på :)

Mvh Martin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...