Stale_H Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Gratulerer med gromme tall, du kommer til å få det gøy med dette
|Ole| Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Du må jo legge ut film gutt!! EDIT: Fant filmen av bilen hass på youtube, synst det er DÅRLEG att han ikkje har sagt ifra
m20b25turbo Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Det var bra!!! treffer sikkert litt uheldig på o-ring sporre cooper pakninga da sikkert? Man kunne se at eksosen har gått under cooper ringene og ut igjennom pakninga... Er o-ring sporene som gjør til dette, ringene ligger perfekt på blokka men det sviker sakte men sikkert igjennom er jeg redd! Hadde fylt sporet i blokka med eksos, hele cooper ringen var også sotet! Skal ringe til tore i mårra og få i meg orginal pakning, han har egetlig ikke åpent da men... Så må jeg lage meg en o-ring, for jeg har 1 som over hode ikke vil ligge i sporet sitt!
m20b25turbo Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Gratulerer med gromme tall, du kommer til å få det gøy med dette Takk for det:) ja dette blir gøy til meg OLE: filmene ligger 1-2 side bak i tråden;) er ikke noe å skryte av de filmene der, er en av de første pullene i benken så det gikk værken reint eller noe turbo sus å skryte av;) Stensheim, nå blir det håper jeg:)
Frode_E30 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Ska du ikke gratulere meg med BMW-femmer da?? Var ute på prøvetur, så etter pådrag gikk den bare på 5 sylindere Muligens knekt vippearm? Håper ikke det spøker for sesongen min..! Bra du fant feilen! Jeg kjører alltid med Koed sine uoriginale topp pakninger til 400,- har ALLTID holdt hoss meg..!
opasb Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Ska du ikke gratulere meg med BMW-femmer da?? Var ute på prøvetur, så etter pådrag gikk den bare på 5 sylindere Muligens knekt vippearm? Håper ikke det spøker for sesongen min..! Bra du fant feilen! Jeg kjører alltid med Koed sine uoriginale topp pakninger til 400,- har ALLTID holdt hoss meg..! hadde samme problemet.. var HEELDIGvis bare en vippearmslås som hadde gått av
m20b25turbo Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Frode, det er fredagen den 13 i dag, den siste dagen du skal ut og kjøre på ! er sikkert bare en fille ting, en liten drift stop må man renge med i ny og ned Satser på å skaffe meg ny toppakning i morgen så det blir kjøring til kveldn
m20b25turbo Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 sto opp i dag og ringte til strandveien auto for å høre om de hadde toppakning, og det hadde de på lager billig var den ikke der, men veldig nødvendig når man ikke orker å vente til mandag til gs åpener (de burde ha åpent på lørdager!!!) sto og ventet i kø så fikk jeg øye på denne inne på verkstedet strøøøken!!! tok med med pakninga og kjørte rett hjem i garasjen og skrudde av toppen IGJEN inne i åndingsrøret som går fra innsuget og ned i blokka fylt med Bailis,majones,fløte,krem osv osv kjært barn har mange navn Bare å bytte olje og filter igjen da Castrol TWS Motorsport 10-60 fylt med vann og e85 cooper pakninga som du ser er sprengt rett ut i vannekanalen. da prøver vi til igjen med pianotråd i blokka da! får håpe det er bedre lykke denne gangen! Og tett ble det!! vært ut og kjørt i hele kveld, men må sveise meg flenser på 2 av vannrørene mine, for de håpper av etter litt kjøring. Virker som at orginal pakninga holder med pianotråden, logget litt med vipecen og ser jeg har vært opp på 1.87bar i laddtrykk, senket turtallsperra ned på 5800rpm for å ikke ladde over 2 bar så det er ok. artig bil å kjøre, er endel justeringer på coilovere å slikt som skal til før det er optimalt men Kjører med 205 dekk bak fordi de nye 9,5" breie felgene fra gs passer ikke bak, de tar i på innsiden på K-sport demperen ikke har jeg plass til å space ut heller, så jeg skal levere inn de 4 felgene jeg har kjøpt for å ha bak på dreing, trenger ikke å dreie av så mye, 1mm eller noe sånt. så jeg har ikke så mye feste, men den trøkker bra på 4 gir og 5 gir når den får feste
SpiderPig Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Ser bra ut, håper pakningen holder! Kanskje jeg kan få sitte på en liten tur i sommer?
Bmw325turbo Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg har et gopro hd motorsport kamera i posten, så når det kommer kan vi lage litt film Paul
E28 Power Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Godt du har fått orden på ting men trenger å få se en film nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå