Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må jo legge ut film gutt!! :)

EDIT: Fant filmen av bilen hass på youtube, synst det er DÅRLEG att han ikkje har sagt ifra ;)

Skrevet
Det var bra!!! treffer sikkert litt uheldig på o-ring sporre cooper pakninga da sikkert?

Man kunne se at eksosen har gått under cooper ringene og ut igjennom pakninga... Er o-ring sporene som gjør til dette, ringene ligger perfekt på blokka men det sviker sakte men sikkert igjennom er jeg redd! Hadde fylt sporet i blokka med eksos, hele cooper ringen var også sotet! Skal ringe til tore i mårra og få i meg orginal pakning, han har egetlig ikke åpent da men... Så må jeg lage meg en o-ring, for jeg har 1 som over hode ikke vil ligge i sporet sitt!

Skrevet
Gratulerer med gromme tall, du kommer til å få det gøy med dette ;)

Takk for det:) ja dette blir gøy til meg :D

OLE: filmene ligger 1-2 side bak i tråden;) er ikke noe å skryte av de filmene der, er en av de første pullene i benken så det gikk værken reint eller noe turbo sus å skryte av;)

Stensheim, nå blir det håper jeg:)

Skrevet

Ska du ikke gratulere meg med BMW-femmer da?? :shock:

Var ute på prøvetur, så etter pådrag gikk den bare på 5 sylindere :applause:

Muligens knekt vippearm? Håper ikke det spøker for sesongen min..!

Bra du fant feilen! Jeg kjører alltid med Koed sine uoriginale topp pakninger til 400,- har ALLTID holdt hoss meg..!

Skrevet
Ska du ikke gratulere meg med BMW-femmer da?? :shock:

Var ute på prøvetur, så etter pådrag gikk den bare på 5 sylindere :applause:

Muligens knekt vippearm? Håper ikke det spøker for sesongen min..!

Bra du fant feilen! Jeg kjører alltid med Koed sine uoriginale topp pakninger til 400,- har ALLTID holdt hoss meg..!

hadde samme problemet.. var HEELDIGvis bare en vippearmslås som hadde gått av :roll:

Skrevet

Frode, det er fredagen den 13 i dag, den siste dagen du skal ut og kjøre på :lol: !

er sikkert bare en fille ting, en liten drift stop må man renge med i ny og ned :wink:

Satser på å skaffe meg ny toppakning i morgen så det blir kjøring til kveldn :twisted:

Skrevet

sto opp i dag og ringte til strandveien auto for å høre om de hadde toppakning, og det hadde de på lager :) billig var den ikke der, men veldig nødvendig når man ikke orker å vente til mandag til gs åpener :wink: (de burde ha åpent på lørdager!!!)

sto og ventet i kø så fikk jeg øye på denne inne på verkstedet :)

strøøøken!!! :shock:

p8atrej9l8kjov1zlwne.jpg

tok med med pakninga og kjørte rett hjem i garasjen og skrudde av toppen IGJEN :roll:

sr8b7qw831eu96f9feg6.jpg

4yl62zmzprwzfvubvdj8.jpg

inne i åndingsrøret som går fra innsuget og ned i blokka fylt med Bailis,majones,fløte,krem osv osv kjært barn har mange navn :wink:

skj9gy7yich0v612ibh9.jpg

Bare å bytte olje og filter igjen da Castrol TWS Motorsport 10-60 fylt med vann og e85 :?

zkxmgo7g1g5cpfq0vqjb.jpg

cooper pakninga som du ser er sprengt rett ut i vannekanalen.

lxdklre0yz5ox42n09g1.jpg

da prøver vi til igjen med pianotråd i blokka da! får håpe det er bedre lykke denne gangen!

:roll:

dchtcajygsg99vc753xr.jpg

5j11pqq5kaclm7tbtpfp.jpg

Og tett ble det!! :applause:

vært ut og kjørt i hele kveld, men må sveise meg flenser på 2 av vannrørene mine, for de håpper av etter litt kjøring. Virker som at orginal pakninga holder med pianotråden, logget litt med vipecen og ser jeg har vært opp på 1.87bar i laddtrykk, senket turtallsperra ned på 5800rpm for å ikke ladde over 2 bar så det er ok. :)

artig bil å kjøre, er endel justeringer på coilovere å slikt som skal til før det er optimalt men :)

Kjører med 205 dekk bak fordi de nye 9,5" breie felgene fra gs passer ikke bak, de tar i på innsiden på K-sport demperen #-o ikke har jeg plass til å space ut heller, så jeg skal levere inn de 4 felgene jeg har kjøpt for å ha bak på dreing, trenger ikke å dreie av så mye, 1mm eller noe sånt.

så jeg har ikke så mye feste, men den trøkker bra på 4 gir og 5 gir når den får feste :mrgreen::applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...