Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Hei Paul, skal hive et 200l fat bak i en kassabil å dra til trøndelag for å fylle e85 til bremsinga mi 10aug. Hvor og hva heter stasjonen som har det? Er det Børsa? :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

På tide å komme med en liten oppdatering her da :)

Kjent syn i garagen dette begynner å bli :lol:

t80l23kw2a2essy2vl5f.jpg

asq8ivfmxxx1tfpc54gs.jpg

Dette er den siste pakningen jeg sprengte, blåste pakningen på 3 cylindrer men mest på cyl.6.

pcum8ip75xzivyblfp0l.jpg

Kjøpt meg større wg, av typen Precision 66mm og 60mm røre. Hadde tial 44mm tidligere men dette flowet ikke nok sammen med 42mm rør så håper dette er løsningen på mine problem :)

9uspkck61rs636f8xsq7.jpg

wim7iacrn9hi1zrnotwk.jpg

2gym36m38dd3oq8vtpo9.jpg

d8cu21t56t1o1tf7m375.jpg

qeikw6nn0krrdc271sm5.jpg

0rhfx830s1ry9hije271.jpg

a482nzd7fqros2d31r2o.jpg

7pnhs6dlrt05zuyo59vz.jpg

q2b7asxwueyl8kbgcc1t.jpg

ec7powip1zzqukd1zpxj.jpg

oe8yfy5skbomjyspdips.jpg

vg99ugqe0o9iklavpxpf.jpg

9oac3bl5129wig09vj4m.jpg

Satser på at dette flower nok til å holde laddtrykket ned slik at jeg kan ha registeret helt ut til 7000rpm og ikke over 2bar :)

Skrevet

Skal det bremses på nytt? Blir spennende å se i så fall, min peaket på det turtallet du måtte gi deg, så spennende å se om det blir mer å hente her :)

Skrevet
Her bygges det friskt, ser jeg 8) Får håpe det blir knall med de nye oppdateringene! Følger med her.

Takk for det, ja håper dette er løsningen så det blir kjøring i slutten av sommeren :)

Skal det bremses på nytt? Blir spennende å se i så fall, min peaket på det turtallet du måtte gi deg, så spennende å se om det blir mer å hente her :)

Ja skal bremses på nytt ja, men det blir ikke for å hente ut mer effekt men å mappe den opp til 7000rpm. Jeg har nok effekt toppen min der jeg har den nå jeg også, for z45 kammen er justert opptimalt for register opp til 7000rpm :) jeg håper på mappe frem samme hk på litt mindre trykk :)

Hvor mye effekt bremset du og på hvilket trykk? send meg gjerne bremspappiret ditt på pm :)

Skrevet

Får satste på skikkelig comeback på Frøya igjen da..! Kanskje vi også kommer tilbake, med en girkasse som har alle girene :lol:

Skrevet

Bilen fungerer som en drøm!!!! :twisted:

Planet toppen, ny elringpakning, bygde om vannrørene og sveiset inn ny Presicion wg og røre da fungerte det til slutt :)

kjørt opp 100liter e85 på 2 dager og sprengt 10 nye 17" dekk :D

Ladder max 1.5kg i turbotrykk, og det fungerer godt i en e30 :)

Har filmet litt med go pro hd kamera, men holder på å laster ned redigeringsprogram så dere får nøye dere med en liten mobil teaser til å begynne med :wink:

Skrevet
Bilen fungerer som en drøm!!!! :twisted:

Planet toppen, ny elringpakning, bygde om vannrørene og sveiset inn ny Presicion wg og røre da fungerte det til slutt :)

kjørt opp 100liter e85 på 2 dager og sprengt 10 nye 17" dekk :D

Ladder max 1.5kg i turbotrykk, og det fungerer godt i en e30 :)

Har filmet litt med go pro hd kamera, men holder på å laster ned redigeringsprogram så dere får nøye dere med en liten mobil teaser til å begynne med :wink:

Dette er jo heilt supert!!

Kva trykk blei bilen mappa på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...