Gravstein Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 På med ny pakning og større wastegate, så blir det full funk
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 3 bar er jo passelig må det skal en m20 begynne å virke
Stale_H Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Hei Paul, skal hive et 200l fat bak i en kassabil å dra til trøndelag for å fylle e85 til bremsinga mi 10aug. Hvor og hva heter stasjonen som har det? Er det Børsa?
freddalur Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Statoil Nardo heter stasjonen, ligger langsmed e6'n rundt sentrum, også kalt omkjøringsveien
m20b25turbo Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 På tide å komme med en liten oppdatering her da Kjent syn i garagen dette begynner å bli Dette er den siste pakningen jeg sprengte, blåste pakningen på 3 cylindrer men mest på cyl.6. Kjøpt meg større wg, av typen Precision 66mm og 60mm røre. Hadde tial 44mm tidligere men dette flowet ikke nok sammen med 42mm rør så håper dette er løsningen på mine problem Satser på at dette flower nok til å holde laddtrykket ned slik at jeg kan ha registeret helt ut til 7000rpm og ikke over 2bar
Jørgen Lie Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Her bygges det friskt, ser jeg Får håpe det blir knall med de nye oppdateringene! Følger med her.
Silverboy Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Skal det bremses på nytt? Blir spennende å se i så fall, min peaket på det turtallet du måtte gi deg, så spennende å se om det blir mer å hente her
m20b25turbo Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Her bygges det friskt, ser jeg Får håpe det blir knall med de nye oppdateringene! Følger med her. Takk for det, ja håper dette er løsningen så det blir kjøring i slutten av sommeren Skal det bremses på nytt? Blir spennende å se i så fall, min peaket på det turtallet du måtte gi deg, så spennende å se om det blir mer å hente her Ja skal bremses på nytt ja, men det blir ikke for å hente ut mer effekt men å mappe den opp til 7000rpm. Jeg har nok effekt toppen min der jeg har den nå jeg også, for z45 kammen er justert opptimalt for register opp til 7000rpm jeg håper på mappe frem samme hk på litt mindre trykk Hvor mye effekt bremset du og på hvilket trykk? send meg gjerne bremspappiret ditt på pm
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Får satste på skikkelig comeback på Frøya igjen da..! Kanskje vi også kommer tilbake, med en girkasse som har alle girene
m20b25turbo Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Bilen fungerer som en drøm!!!! Planet toppen, ny elringpakning, bygde om vannrørene og sveiset inn ny Presicion wg og røre da fungerte det til slutt kjørt opp 100liter e85 på 2 dager og sprengt 10 nye 17" dekk Ladder max 1.5kg i turbotrykk, og det fungerer godt i en e30 Har filmet litt med go pro hd kamera, men holder på å laster ned redigeringsprogram så dere får nøye dere med en liten mobil teaser til å begynne med
Mr.Silver Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Det der så jo vanvittig morsomt ut Fikk ikke bare litt lyst på turbo bygg i en av E30ène mine nå
|Ole| Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Bilen fungerer som en drøm!!!! Planet toppen, ny elringpakning, bygde om vannrørene og sveiset inn ny Presicion wg og røre da fungerte det til slutt kjørt opp 100liter e85 på 2 dager og sprengt 10 nye 17" dekk Ladder max 1.5kg i turbotrykk, og det fungerer godt i en e30 Har filmet litt med go pro hd kamera, men holder på å laster ned redigeringsprogram så dere får nøye dere med en liten mobil teaser til å begynne med Dette er jo heilt supert!! Kva trykk blei bilen mappa på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå