Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Good shit! :) Kommer du nedover på gatebilfestival i helgen eller? Skal jo ha burnering der :wink: Nok av 240'er og dritt med sveisa bakende som holder på 10 min i strekk i første gir!

Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger, syykt artig at det fungerer :D

Bilen ble bremset på 2.1bar, men er ikke opptimalt mappet enda skal i benken i neste uke igjen.

Tror ikke jeg kommer til surnadalen nei, jeg venter til dere er ferdige med deres biler, de bilene lokker litt mer enn de slitne 240ene du nevner Anders :wink:

I kveld legger jeg ut Go Pro film som er raskt redigert fra Frøyabanen!!! :D

Skrevet

Her kommer filmen jeg og kompisen min har redigert sammen.

Får ikke til å søke opp filmen, men har linken som kom opp når den var ferdig lastet opp, vet ikke helt hva som er feil men men..

MOVIE TIME!!! 8)

Skrevet

Jeg kjører med 535i radiator, så har jeg plugget 2 av utgangene på termostathuset og laget en ny lufte nippel på det ene som er plugget + at jeg kjører med 6stk 5mm hull i termostaten. logget i sprutet når jeg kjørte på frøya, full gass på spærra hele dagen, hadde ikke 1 grad over 85grader på vannet! har ei 16" vifte, men brukte den ikke!! den går litt kaldt langs veien, men perfekt på bane 8)

Bilen har blitt brukt hardt vær dag og jeg har ikke hatt et feilslag med den heller, er bare en ting som er litt kjedelig og det er at endel skruer har en tendens til å skru seg ut, men jeg går bare raskt over det meste før jeg drar ut og kjører :) tror det er vibrasjonene fra delrin foringene mine som gjør det, men det gjør meg ikke noe :wink:

Skrevet
Jeg kjører med 535i radiator, så har jeg plugget 2 av utgangene på termostathuset og laget en ny lufte nippel på det ene som er plugget + at jeg kjører med 6stk 5mm hull i termostaten. logget i sprutet når jeg kjørte på frøya, full gass på spærra hele dagen, hadde ikke 1 grad over 85grader på vannet! har ei 16" vifte, men brukte den ikke!! den går litt kaldt langs veien, men perfekt på bane 8)

Bilen har blitt brukt hardt vær dag og jeg har ikke hatt et feilslag med den heller, er bare en ting som er litt kjedelig og det er at endel skruer har en tendens til å skru seg ut, men jeg går bare raskt over det meste før jeg drar ut og kjører :) tror det er vibrasjonene fra delrin foringene mine som gjør det, men det gjør meg ikke noe :wink:

Kan du vise meg kva slags hull du har blenda på evt eit bilde? :)

Eg har jo race termostat så den burde jo åpne tidlig nokk, det der høyrest jo veldig bra ut da :P

Skrevet

Ole: Det øverste uttaket som er plugget har jeg borret opp og gjenget inn en skrue som jeg lufter systemet med, dette er fordi det legger seg ei luftboble oppi der og det vil vi ikke ha noe av :wink:

e8716ghtuxf39nr3vlty.jpg

bra! virker som den er passelig sprek :D
Det fungerer veldig bra og det blir enda bedre når jeg kan dra den ut til 7000 for dette er bare 5800rpm 8)

lås skruene med loctite da ;)
Har allerede gjort det der det er nødvendig :wink:

Hvordan gikk det med rundetidene da, eller er denne bygget for drifting only?
Jeg er mest glad i å leke meg, men når jeg og kompisen min satt og redigerte filmen så tok jeg å klokket meg selv på en drifting runde rundt banen, og da fikk jeg 1.14 og det er ikke så dårlig egentlig med tanke på at jeg skrenset rundt hele banen :lol: Jeg bygget bilen for å kunne bruke den som en allrounder bil egentlig, er bare bakstillinga som ikke er helt opptimal enda med tanke på drag kjøring med slicks og klistra bane men det blir i vinter :)
med 6stk 5mm hull i termostaten kunne du like godt kjørt uten. 1 hull holder..
skal bytte termostaten, skal prøve med 3 hull denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...