|Ole| Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Korfor ikkje kjøpe race termostat hoss for.eks Kimmit? Dei funker sinnsjukt bra
Nupen1 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Korfor ikkje kjøpe race termostat hoss for.eks Kimmit? Dei funker sinnsjukt bra Må ha eit 5mm hull på dei og, noko dritt å lufte ellers!!
|Ole| Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Korfor ikkje kjøpe race termostat hoss for.eks Kimmit? Dei funker sinnsjukt bra Må ha eit 5mm hull på dei og, noko dritt å lufte ellers!! Har ikkje hatt problem med det med mindre eg har hatt E36 radiator med m20 da...
m20b25turbo Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Bilen fungerer utmerket å har vært i bruk nesten vær dag Har både stilt på Dragracing med bilen og ACR på høsttreffet som var nå nettopp Om økonomien tillater det så stiller jeg på rudskogen, men må sje det ann litt for jeg skal en tur til syden også skal lappe sammen 2 små filmer som jeg kommer til å legge ut på youtube, dere får nøye dere med en teaser enn så lenge Underetegnede i godt driv på 5.gir
Silverboy Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 orker 618 plata 5. gir riv-dumping altså? legger kanskje inn 5. på heng.....?
m20b25turbo Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 ja var i bremsbenken før jeg var på lade draget her i byen, men det var bare fin mapping for jeg får ikke flyttet turtallsperra videre fra 6000rpm, vet ikke helt hvorfor vis jeg skal ha mer effekt så må jeg vri kammen bitte litt, men det var ingen grunn til det da senket laddtrykket 0,5bar fikk frem 562whp og 801wnm på 1,6bar! helt i rute det, men på bane ladder jeg 2 bar og 600whp+ du kan jo ha masse forskjellige sperrer inne i sprutet, f.eks om du ladder mer enn 2 bar eller om motor temper er for lav osv så kan du ha ei sperre som er lavere enn det den egentlig er satt til. tipper det er noe sånt som jeg ikke har sett i sprutet... hadde en rask prat med haaland tuning han trodde det kunne være trigger count error, men har ikke vært ut å kjørt med sprutet oppe så har ikke fått sett på det enda Var på Street Legal på Lade med med 3 supra kompiser, var ikke noe tull den tekniske kontrollen der værtfall! de sjekket alt, men fikk tilbakemelding om at de syntes dette var et gjennomført bygge det var kult å få høre var en tur i byen før draget og handlet litt, værdagsbil med krutt resten av amcar bilene kom jo på henger Havnet selfølgelig mot kompisen min på første rundet, jeg gikk seirene ut av den Kjørte 8,6 og 160kmt med Khumo V70A 235 40 17" Gateslicks hjul, det funket dårlig når jeg var den eneste som ikke hadde MT draghjul men de var myye bedre enn vanlige gatehjul! Poletiet filmet vær eneste runde jeg kjørte på draget, fikk masse tlf om dette under løpet at det bare var oss de filmet men ingen amcar biler!!! så vi bestemte oss for å stikke når elimineringsrunden startet så jeg bestemte meg for å ryke ut med stil ved å burne hele strekka i 4 giret med slickshjula ikke den billigste burnouten jeg har gjort men det var værdt det når jeg fikk tilbakemelding om at dette var det som fikk mest applaus gjennom hele kvelden artig jeg har noen dårlige mobil filmer som jeg har mottatt, skal ta de med på neste filmen jeg redigerer
m20b25turbo Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 orker 618 plata 5. gir riv-dumping altså? legger kanskje inn 5. på heng.....? Nei den kan slure av og til om jeg kjører rett frem å at ikke hjula begynner å spinne! sjedd 2-3 ganger og blir vell bare mer og mer vil jeg tro... heldigvis så river den seg som regel i 5 også jeg legger inn 5 giret i skrens så er det ikke noe problem med sluring er billigste typen av 215 40 17 jeg kjører med, så er ikke feste jeg er ute etter heller
Frode_E30 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Hvem er det som har borret og maskinert blokka di? Vurderer å sende inn blokk og innmat og få allt montert av firma..!
m20b25turbo Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Jeg fikk Pål på cylmo trondheim til å maskinere til meg, ringer,lager og montering gjore jeg selv! jeg har cooperring pakning til deg om du skal kjøre med det! jeg kommer til å bruke en slik på min neste motor, når den tid kommer!
SpiderPig Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Jeg fikk Pål på cylmo trondheim til å maskinere til meg, ringer,lager og montering gjore jeg selv! jeg har cooperring pakning til deg om du skal kjøre med det! jeg kommer til å bruke en slik på min neste motor, når den tid kommer! Han som fiksa underspyling på den også? isåfall tok han mye for det?
m20b25turbo Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Jeg fikk Pål på cylmo trondheim til å maskinere til meg, ringer,lager og montering gjore jeg selv! jeg har cooperring pakning til deg om du skal kjøre med det! jeg kommer til å bruke en slik på min neste motor, når den tid kommer! Han som fiksa underspyling på den også? isåfall tok han mye for det? Husker ikke hva det kostet, for jeg kjøpte hele innmaten der og fikk gjort alt av maskinering og ballangsering så fikk bare ei stor regning! Underspyling er meget simpelt, kan godt borre dette selv og legge nedi dyser fra m5! Ikke noe hokkus pokkus egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå