m20b25turbo Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 disse felgene var med på bilen når jeg kjøpte den, disse skal jeg ha som banejul/hærjejul 15" mim felger før sandblåsing ferdig sandblåst med veldig fin sand pulver lakkert på tecnolakk i trondheim takk til tecknolakk
m20b25turbo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 siden jeg skal ha fuelcell å påfyling i bagasjerommet, så ble det unødvendig med tanklokk. kappet ut ei 2mm plate, brukte tanklokket som mal. passet perfekt punket fast helsveiset og slipt ned sparklet og slipt ned ble ganske bra, lakkereren får ta siste finpuss om det skulle være nødvendig.
Mr.Silver Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Ble bra det der da Gleder meg til å se bilen etter lakkering, den fargen kan bli fin
JoCCe Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Blir spennende og se når bilen er ferdi lakka med hvite mim felger tror dette blir er grom bil å se på mange treff?
m20b25turbo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 ja denne kommer til å bli sett på banetreff ja, målet er å være færdig til ACR mim felgene er hærjejulene, skal ha hvite Azev A felger eller compomotive jul til værdags
m20b25turbo Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 driver å "mekker" på klett... klett er den rundkjøringen alle kjører forbi
m20b25turbo Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 kappet ut batteri plata og sveiset denne igjen, planen er å plasere wastegaten der! rundt traversen var det svensk chrom og krokan is, så dette ble kappet ut og sveist inn ny plate. limte fast hjulbrønn plata, turboen er der for vekten sin del slik at det blir tett rundt limet og plata. vet dette ikke ser så fint ut, men etter planen så blir ikke dette synlig! fikk ut ledningsnettet etter mye banning! jeg hater ledninger og alt som har med strøm og gjøre, men her skal det være meg en glede å legge opp alt nytt!!! kjennes litt unødvendig å ta det pent ut og bruke mange timer på dette, men men..
Frode_E30 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Ser lovende ut dette! Snakket forresten med bjørnstad bil tidligere idag, dem hadde mulighet å mappe min m20b25turbo, men er litt skeptisk. Du som skal kjøre e85, kan dem mappe det på bjørnstad da??
m20b25turbo Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 har snakket med de tidligere, det var ikke noe problem å mappe e85! de gutta kjører jo race fuel, så e85 er jo på en måte race fuel for den vanlige mannen i gata som ikke betaler 30kr litern
m20b25turbo Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 har begynte å lage meg nye plater i dashbordet øverste rad kommer det vipp brytere til tenning,strøm til bensinpumpene,lys og start knapp. platen i midten blir det instrument av alle slag (turbotrykk,eksotemp,oljetrykk,bredbåndlamda osv) nederste rad blir det sikringer,reele og div brytere vet ikke helt om jeg skal flokke dette,slipe det eller lakkere det!? noen forslag eller synspunkter
m20b25turbo Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 midtkonsollen ferdig! dreide meg noen hylser som får målerne til å komme ut mere og vinklet 22grader mot føreren slik at det er lettere å holde et øye med dem fra fører posisjon! ignition-fuel1-fuel2-fan-engine start diverse målere og nytt sikringpanel nederst platene er trekt opp i 1 lag carbon for syns skyld holder på å sveise inn selefester, 3" selene vil bli korekt surret rundt. vil dette "ta" eller redde liv? korsryggstøtte, ble anbefalt dette av en dragracing kar som er teknisk sjef for trondheim open! nevte til han at jeg ville ha ting godkjent slik at jeg kunne teste denne på stripa om jeg følte for det! problemet er at jeg ikke husker mål/tykelse og regelverket for dette. skum leste igjenom div regler jeg fant på nettet angående bur og div, men fant ikke noe...jeg får motorsportboka om 2 uker men vil jo gjøre meg ferdig med dette før jeg plukker ut stolene og begynner med noe annet.... noen innspill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå