Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fikk Pål på cylmo trondheim til å maskinere til meg, ringer,lager og montering gjore jeg selv! jeg har cooperring pakning til deg om du skal kjøre med det! jeg kommer til å bruke en slik på min neste motor, når den tid kommer! :)

Han som fiksa underspyling på den også? isåfall tok han mye for det?

Husker ikke hva det kostet, for jeg kjøpte hele innmaten der og fikk gjort alt av maskinering og ballangsering så fikk bare ei stor regning! Underspyling er meget simpelt, kan godt borre dette selv og legge nedi dyser fra m5! Ikke noe hokkus pokkus egentlig.

det kan jeg tenke meg var ei fin regning ja :P hehe.. kanskje du kunne hjulpet meg med underspylingsgreiene?

Skrevet
kanskje du kunne hjulpet meg med underspylingsgreiene?

det skal la seg gjøre ja :)

Kjekt du fikk det til å funke til slutt, hvis du er på Gatebil sept. tar eg vel runde bortom å kikker litt.

ja det er bare å komme bortom og slå av en prat, det gjelder alle :)

kult med drag vel??

polisen filma altså.....ikke bra.

joda var kult det, men litt kjedlig når du vil ha feste så får du det ikke #-o

blir handlet draghjul i vinter tror jeg, så blir det revansje neste sesong :twisted:

Poletiet her i byen er nazi når det gjelder bil desverre, er liksom kriminelt å ha bil som hobby :?

Men amcar miljøet er fredet virker det som, det har vi sagt lenge! Sier seg selv når poletiet KUN filmet bmwn min og 3 supraer blant ca.70 biler som stilte til start!!! Alltid like forbløfende å snakke med amcar gutta som har myyye effekt godkjent men kjører med trommelbrems og bladfjære #-o

Skrevet

Takk for det Yngve, komplemang fra selveste Drift King him self er ikke værst 8)

Clutchen min er skånsom på drivlinja, og jeg clutcher aldri inn i skrens så det er vell derfor den holder såppas som den gjør, men det begynner å bli bra med slakke nå ja, har alltid med meg reserve stikkaksling på treff :wink: Blir 210 diff i vinter med svikstål akslinger, m5 drivknuter og custom mellomaksling :)

Skrevet

Satan i helv#"""U#¤ ser ut til å funke dette nå, bra jeg skal få sitte på deg på neste treff siden jeg har kvittet meg med min :P Få nytt pågangsmot! :) Godt jobba Paul!

Skrevet

Satan i helv#"""U#¤ ser ut til å funke dette nå, bra jeg skal få sitte på deg på neste frøya treff siden jeg har kvittet meg med min :P Få nytt pågangsmot! :) Godt jobba Paul!

Skrevet

Har redigert litt bilder som er tatt når jeg var på ACR, synes de ble stilige selv :)

Om noen vil photoshope fram felgen min så den blir litt mer sølv farget der jeg skrenser med røyk så hadde jeg blitt veldig takknemlig :D

zkwjdvr77thc5vj0tq9c.jpg

s555j2nsba02ue41offc.jpg

Breisladdfinalen på acr :)

93yp5t5ivmn8yoy3jsuw.jpg

Drag kjøring i byen :)

7x0dlo2a4x98x5ns03m4.jpg

Kommer mest sansynlig med noen film snutter til helga! :)

nå skal jeg ut å leke meg med en gsxr1000 og 3stk R6"er :lol:

Har ikke slicks hjula på nå, så jeg må nok se meg frakjørt denne gangen, men jeg skal lage lengste sporene 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...