Silverboy Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 nå skal jeg ut å leke meg med en gsxr1000 og 3stk R6"er hvordan gikk det?
m20b25turbo Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Det ble ikke noe kapp kjøring, vi bare lekte oss men jeg tar nok 600ccm gutta, gixxer 1000 dukket ikke opp men den må jeg ha draghjul for å holde følge med, du har prøvd har du ikke!? nå har jeg fått så mange tlf og uvedkommende på trappa mi så skal prøve å holde lav profil fremover, fikk senest en tlf om anmeldelse i lunch tider i dag et flyfoto over hjemplassen hadde vært kult nå, maange laange og fine spor langs veien Ikkje bra...
oddis Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Bakdelen av å ha bil i spenstig farge og grom lyd er nettopp anmeldelser og nabomas. Greit å holde seg litt unna hjemmelige trakter om man skal male asfalt.
Silverboy Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Det ble ikke noe kapp kjøring, vi bare lekte oss men jeg tar nok 600ccm gutta, gixxer 1000 dukket ikke opp men den må jeg ha draghjul for å holde følge med, du har prøvd har du ikke!? nå har jeg fått så mange tlf og uvedkommende på trappa mi så skal prøve å holde lav profil fremover, fikk senest en tlf om anmeldelse i lunch tider i dag et flyfoto over hjemplassen hadde vært kult nå, maange laange og fine spor langs veien Ikkje bra... Ja er nok en fordel å holde lav profil en periode da ja.. Alt for lite øde svenske nedlagte flystriper i dette landet å leke seg på
KennethW Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jeg var innom å titta på bilen din på Lånketreffet. Går sykt, låter sykt og syk kjøring!! Imponert over utførelsen av bilen. Grombil! Jeg la også merke til at du hadde kamera her og der. Kommer det film fra helgatreffet?
m20b25turbo Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Jeg var innom å titta på bilen din på Lånketreffet. Går sykt, låter sykt og syk kjøring!! Imponert over utførelsen av bilen. Grombil! Jeg la også merke til at du hadde kamera her og der. Kommer det film fra helgatreffet? Takk for tilbakemeldingen, artig å høre at folk liker det man har bygget Jeg fikk pokal på treffet også, Best In Show og den satte jeg stoor pris på å få Var med på breisladden og ble plukket ut blant de 5 beste til å kjøre finale, men presterte å snurre Hadde noen go pro camera på bilen ja, men dette ble litt kødd desverre, har sikkert 2 timer med film med venting fra depo værtfall så skulle jeg få andre folk til å sette på kameraet når jeg satt fastspent i bilen, det var det ikke alle som fikk til men noe film ble det, så jeg skal jeg få lagt det ut når redigeringsprogrammet begynner å sammarbeide med pcn:)
|Ole| Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Korleis er det å kontrollere denne effekten i sladd? Blir det som på snø eller må man stresse?
MikaelR Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Fant ett bilde jeg tok deg under sommertreffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå