Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ikke noe kapp kjøring, vi bare lekte oss :)

men jeg tar nok 600ccm gutta, gixxer 1000 dukket ikke opp men den må jeg ha draghjul for å holde følge med, du har prøvd har du ikke!?

nå har jeg fått så mange tlf og uvedkommende på trappa mi så skal prøve å holde lav profil fremover, fikk senest en tlf om anmeldelse i lunch tider i dag #-o

et flyfoto over hjemplassen hadde vært kult nå, maange laange og fine spor langs veien :lol:

Ikkje bra... :wink:

Skrevet

Bakdelen av å ha bil i spenstig farge og grom lyd er nettopp anmeldelser og nabomas.

Greit å holde seg litt unna hjemmelige trakter om man skal male asfalt.

Skrevet
Det ble ikke noe kapp kjøring, vi bare lekte oss :)

men jeg tar nok 600ccm gutta, gixxer 1000 dukket ikke opp men den må jeg ha draghjul for å holde følge med, du har prøvd har du ikke!?

nå har jeg fått så mange tlf og uvedkommende på trappa mi så skal prøve å holde lav profil fremover, fikk senest en tlf om anmeldelse i lunch tider i dag #-o

et flyfoto over hjemplassen hadde vært kult nå, maange laange og fine spor langs veien :lol:

Ikkje bra... :wink:

Ja er nok en fordel å holde lav profil en periode da ja.. Alt for lite øde svenske nedlagte flystriper i dette landet å leke seg på ;)

Skrevet

Jeg var innom å titta på bilen din på Lånketreffet. Går sykt, låter sykt og syk kjøring!! Imponert over utførelsen av bilen. Grombil! :D Jeg la også merke til at du hadde kamera her og der. Kommer det film fra helgatreffet? ;)

Skrevet
Jeg var innom å titta på bilen din på Lånketreffet. Går sykt, låter sykt og syk kjøring!! Imponert over utførelsen av bilen. Grombil! :D Jeg la også merke til at du hadde kamera her og der. Kommer det film fra helgatreffet? ;)

Takk for tilbakemeldingen, artig å høre at folk liker det man har bygget :applause:

Jeg fikk pokal på treffet også, Best In Show og den satte jeg stoor pris på å få :mrgreen:

iwq6j8c6a9b5b0pm7lye.jpg

Var med på breisladden og ble plukket ut blant de 5 beste til å kjøre finale, men presterte å snurre #-o:roll::oops:

Hadde noen go pro camera på bilen ja, men dette ble litt kødd desverre, har sikkert 2 timer med film med venting fra depo værtfall :mrgreen: så skulle jeg få andre folk til å sette på kameraet når jeg satt fastspent i bilen, det var det ikke alle som fikk til :( men noe film ble det, så jeg skal jeg få lagt det ut når redigeringsprogrammet begynner å sammarbeide med pcn:)

• 1 month later...
Skrevet

Korleis er det å kontrollere denne effekten i sladd? Blir det som på snø eller må man stresse? :P

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...