E30_Dale Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Genial ide med målerne! Akkurat det jeg hadde tenkt til, men du var først til å praktisere det:-)
m20b25turbo Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 takk for det ble ganske fornøyd selv, mye bedre oversikt! ingen innspill på den "korsrygg" støtten min hos bmw folket? har fått tak i motorsportboka, men det sto ikke noe om det i den..men det var 06 årgang...venter fortsatt på 09 boka..
thorbis Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 jeg tror jeg ville latt være den korsrygg støtta var det min bil. har aldri sett dette blitt praktisert på banebiler før. og hvis det er for drag bruk så er vel det helt siikkert etter hvilken tider du skal kjøre på. biler under 8 sekunder ell no så er det vel andre typer regler så vidt jeg kan huske. mvh Thorbjørn R
SteffenM2 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Tror jeg ville droppet den korsrygg's støtten.. Om det først ville gått galt, så tror jeg det er greit at det er litt "gi" i stolen, i stedet for at man smeller tilbake i en stol som sitter helt fast, ser for meg at dette kan skape litt ekstra skade.. Uten støtten vil jo stolen gi etter litt når personen smeller tilbake i setet, som igjen gir mindre skade, i mine øyne.. Ellers, ser dette helt 100% ut! Stå på!
m20b25turbo Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 takk for tilbakemeldinger! 2 hoder er bedre enn 1;) mine tanker rundt dette er om jeg krasjer i i fronten så stopper selene meg i å gå i dash`n! vis jeg snurrer og går med rævva rett i betongongen (påkjørt bakfra) så er det ingenting annet en 4 m10 bolter igjennom gulvet skrudd i ei 40cm`2 plate som skal holde meg fast for å ikke dra noen steder. vis stol festene da ryker så vil jeg brette ryggen rundt stabstaget som går i mellom hovedbøylen.... og ryggen min er ikke laget for å bøyes bakover har jeg da ei plate som er forsvarlig i størrelse og tykkehet som korsryggstøtte, så vil jeg kansje berge livet... dette skal utforskes mer
m20b25turbo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 helsveist selestagene i buret, laget rør fremover i bilen fra hovedbøylen. understellet er montert med egendreide delrinforinger! laserskjært m20 flens til greenrør, toppen er en "dummy" men ikke blokka i morgen blir det greenrør bygging
A3c5e9 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Dette begynner jo å se sykt bra ut! Hvordan gikk det foresten med det skibakke løpet med audien da? kom du til topps? Helsing fetter Asbjørn
k1t Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 gromt gomt, melder meg herved på som sniktitter på prosjektet ditt !
m20b25turbo Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 A3c5e9: ble ikke noe av kjøringen i fjellet desverre, det får bli senere en gang kevine30 og k1t: takk for det, hyggelige komentarer
m20b25turbo Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 flenser,kolektor og bend fra ppf i sverige kappet opp endel smårør som jeg slipte graden bort ifra så det flower mest mulig. sveiset på brakketter der kolektor og turbo hadde fin plasering i motorrommet. lagde rør til cyl1 og cyl 6 så jeg kan løfte ut toppen og lage resten på benken så det er lettere å jobbe med. ble litt trangt mellom cyl5 og 6, all klaring er god klaring fortsetter greenrør sveisingen i morgen.
m20b25turbo Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 kappet opp bend og teipet de sammen for å se hvordan de ble. når de var ferdige tilpasset så løsnet jeg 1 og 1 teipbit og punktet de fast fortløpende. hørtes sikkert kjempe lett ut men så lett var det nok ikke god plass til større turbo som er på handlelisten min god plass til downpipe og wastegate rør, dette var jeg spent på men fikk det til ganske bra til å være min første custom greenrør så er jeg svært fornøyd så i morgen blir det lagd wastegaterør og helsveising med tig står for tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå