Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

no har det skjedd meg. bilen min ble levert på verkstedet uten skade og når jeg hentet den var det en sinnsyk stripe bulk i skjermen. mest sannsynlig skjedd utenfor verkstedet. skaden er så omfattende at skjermen må byttes. ka skal jeg gjøre??så skaden etter jeg var kjørt der ifra. :(:(

Skrevet

Verkstedet er vel ansvarlig for bilen dersom den har stått på deres området? Mulig jeg tar feil her, så rett meg om det er tilfelle.

Skrevet

Siden dette ikke er oppdaget før du forlot verkstedet, å hvis det ikke finnes noe kameraovervåkning på området, så må du nok bite i det sure eple å ta kostnadene for dette selv.

Skrevet

er vel verkstedet som er ansvarlig. har gått i tenkeboksen og erindrer en svanevik transport lastebil som kjørte forbi bilen idet jeg snakket med verkstedet. utifra skaden og høyden på den ser det ut som enten bakfangeren eller kanskje noe støttebein. skal opp og snakke med de i morgen. håper de finner ut kass bil som var der i tidsrommet. ser sikkert litt løk ut med en nylakkert forskjerm på en 96mod bil. folk kan ikke kjøre bil.

Skrevet

jeg kjører kun bilen min på verksted for og få den dumme eukontroll lappen og ved frontrute skift. neste gang bilen min skal på verksted så skal jeg gå etter mekanikeren til jeg får tilbake nøkkelen til bilen så enkelt er det. bare tull med disse verkstedene.

Skrevet

tommy høres ut som du enten driver verksted eller jobber på verksted og viss du hade vært uheldig med en kunde bil hadde du gitt faen, så du høres for meg ut som en råtten banan.

Skrevet
tommy høres ut som du enten driver verksted eller jobber på verksted og viss du hade vært uheldig med en kunde bil hadde du gitt faen, så du høres for meg ut som en råtten banan.

Jævla løk...

Er vl liten vits i å innbille deg at dette kommer verkstedet til og ta på egen kappe uten å nøle vel...

Skrevet

Enig med Ballder, det der var helt på jordet. Som tilføyning til mitt forrige innlegg; er det kameraovervåkning ved verkstedet, får du nok tak i synderen.

Skrevet

Skjønner du er litt sinna, men trenger ikke være frekk for det :shock:

Det er dessverre sånn at det er opp til deg å bevise at skaden ikke var der før du leverte bilen. Verksted har heller ikke ansvar når bilen står på deres område (utenfor verkstedet). Dessverre...

Skrevet

er bare forbannet siden det ikke er første gang dette har skjedd meg og jeg leverer kun bilen inn på eu. tipper det har vært krøll 2 av 10 ganger så det er vel bra vel?? husker en bil som jeg hadde som ble innbrudd i når den sto i innhengningen til et verksted og der måtte fikk jeg ikke dekket en drit, selv om jeg personlig satte fra meg bilen inne og mekanikerne satte bilen utenfor etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...