Hopen Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Har problem med at det lokket som ligger over cab'en(taket) ikke vil gå i lås.. det ligger ikke helt nedpå og låser seg ikke når trykker det ned.. Vet ikke hovrdan dette egetnlig skal være siden det var slik da jeg kjøpte det. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 hold lokket oppe og dra i hondtaket å se om låsen fungerer som den skal er sikkert den fjæren som skal dra låsen tilbake som har hoppet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 hvor sitter det håndtaket? lurer litt på om det egentlig er elektrisk for det er knapp i dashbodet til det:P men ser ingen motor osv.. har bare gjort det manuelt jeg, samme har tidligere eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Kan være vaieren som er røket. Hadde en gåen vaier på min forrige bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 hmm.. finnes det noe bilde på denne mekanismen? skjønner egentlig ikke så mye av det. Ser 2 wire som går inn på låsene på hver side, åsså går de til noe som er festet på et stag bak kant av lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå