Exscalibur Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 no begynner det og ta form. mye spaklink og pussing på gang i dag. Mens jeg var på handle tur og kjøpte mere glassfibersparkel og pusse papir. så hadde vist Torstein og anders stått på som bare det i dag. Veldig imponert når jeg kom tilbake for og si det sånn:) så tusen takk til dere! Noen som har erfaring av flytting av tankpå fylling inn til bagasjerom? og en dtm stuss på ver side av bilen? pga batteri brønn bake?! au376jnhdc7zl7e.jpg
marararius Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Bra å se det blir gjort grundig Fikk ihvertfall inntrykk av det. Om du mener å ha 2 stusser ut på hver side bak, syntes jeg du burde la være. Passer ikke på e36 i det hele tatt mener jeg..
Exscalibur Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 huff ja grundig er ikke småtteri. en fin e36 er som regel ikke mye fin under skinne;) prosjektet baller på seg for ver dag som går for og si det sånn...! clean er tingen ivertfall på denne bilen:) Håper på en god del innspill.
Exscalibur Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 hehehe glemte en ting. ja 2 stusser skikkelig dtm:) lurer på og kappe ut hele hjul brønnen og stive det av med stag og plate! mindre jobb det. slippe all den tilpassinga av eksos rør
Exscalibur Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 reserve hjul brønnen da vist det blir mere rett:P
Larsinnj Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Det hørtes ikke fult så ille ut nei! Ser bra ut dette!
Exscalibur Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 hadde 1 håp om at takluka kunne la seg ordne med litt smøring etter jeg tok den ned. men ei ikke F !! den heiv jeg på skogen så vist noen har en med hele kassetten trenger jeg den da sårt!! veldig
marararius Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Syntes hele tråden her virker så surrete. Vanskelig å følge med liksom. Hvorfor skriver du ikke hva som er planene med bilen, og hva du gjør liksom, isteden for plutselig å komme med at du ikke fikk ordnet takluka, og heiv den i skogen, uten at noen viste det var problemer med den i det hele tatt?
Rayman Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg har en kassett med takluke (elektrisk) i sjønneste orden kommer fra en bil som var kjørt 124k km 2000,- + frakt, PM om du er interesert
Exscalibur Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 beklager for litt surette. planen med bilen er. 1. plukke den helt ned for og ta rusten. nesten gjort. motor får stå i enno for at den skal vere flyttbar. mye rust. 2. spakle bort alt listeverk og dørhåndtak bak. ferdig. sveise igjen bakluke.påbegynt. flytte tankpåfylling inn i bagasjen, under vurdering enno. 3. få tak i komplett 325 fra litauen:) det blir snart. for og ta motor og interiøre bytte. 4. 60/40 senk justerbare dempere. står på bare supersport fjøre no. 5. bygge ny eksos fra manifold og bak. 3 toms. 6. kjøpe inn en vinge( bare og komme med forslag) og bakrutesenker. og sikkert mere.blir updates etter vert.
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 2. spakle bort dørhåndtak bak. hvorfor ikke kjøpe coupe da?
Rayman Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Hvorfor sparkler du igjen dørhåndtakene bak? Det har jeg aldri sett før.. skal du ikke ha pasasjerer eller?
Disaster Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Bra å se det blir gjort grundig Fikk ihvertfall inntrykk av det. Om du mener å ha 2 stusser ut på hver side bak, syntes jeg du burde la være. Passer ikke på e36 i det hele tatt mener jeg.. Enig med "marararius" to stusser ut bak på hver side passer ikke E36
Exscalibur Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 hehe det var det jeg tenkte også at jeg ikke hadde sett det før selv. du kan jo åpne dem innefra fortsatt da;) nja.. coupe litt dyrere dem. fikk bilen for 13 lapper med 97 model m3 front angel eyes 18 tommere pluss diverse. derfor blei det dinne bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå