Gå til innhold

Sharif?!?!


dram1983
 Share

Anbefalte innlegg

han har vell gode kontakter i tigerstaden :wink: ofte kjent for og kjøre E36 M3 og div ferrari med en inntekt på papiret som er null 8)

Sist jeg sjekket skattelistene var ikke inntekt = 0

Var noen millioner der ja..

Men alle liker vel "svarte penger" Har du sjangsen til å tjene noen av de så gjør man ofte det.

Siden han er brun så er han jo kjeltring... ikke sant??

Tenkte ikke på dekk kongen da jeg skreiv 0 i inntekt da vet du :wink: men resten av våre "kjære" nye landsmenn...... 8) som er i ett belastet miljø...MILDT sagt.....................................................

:wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min erfaring med www.dekkindustrien.no er følgende:

Jeg kontakter han for å kjøpe en dekkpakke, han sier til meg gå til www.sharif.no , jeg sier jeg vil kjøpe av deg siden du er billigere enn han på den pakken. Han sier nei kjøp hos www.sharif.no

Neste dag leser i DN at han og broren kun snakker igjennom advokat og det er full krig mellom brødrene og isfront, og Moohsen Sharif skal starte et dekksenter over veien for å utkonkurrere broren.

Så jeg tar igjen kontakt med www.dekkindustrien.no og sier at jeg vil kjøpe den dekkpakken, han sier nei gå og kjøp hos www.sharif.no

Da lurer jeg på vis det virkelig er krig mellom brødrene Sharif, hvorfor vil da Moohsen Sharif tape et salg og heller gi salget til broren?

Så hele denne "brødre krigen" er bare for å få PR!

Så for et par år siden skulle jeg kjøpe dekk og felger hos Sharifs dekksenter, jeg ville ha kvalitetsdekk og siden jeg hadde så mye peil den tiden sa jeg dette til han og ville ha Nokian.

Han sier til meg du for de nyeste fra Yokohama som akuratt har kommet inn. Jeg hadde jo hørt om Yokohama og tenkte det er jo kvalitetsdekk.

Etter at dem har montert dekk og felger på bilen, drar jeg hjem.

Og der ser jeg plutselig at det ikke er noe Yokohama dekk, men NANKANG! Jeg tar så kontakt med Tommy Sharif og sier han har lurt meg og jeg vil ha Yokohama dekk, han sier nei du har ingen bytterett på dekka etter at de er brukt! Faen så pissed jeg ble..

Så nå bruker jeg ikke han lenger eller broren hans for den saks skyld.

Dekkgigantet som holder til i Oslo og Skjeberg. Og Dekkskift.no i Rælingen er de jeg bruker nå. De er gode på priser, utvalg og ikke minst SERVICE! Og du for det du avtaler om ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var innom sharif her en dag for noen uker siden. og jeg selv har jobbet på dekkmann, men fy faen for en DÅRLIG service det var inne på verkstedet der, + att folka som jobbet der hadde jo sånn ca 0 peiling på hvordan man legger om ett dekk på en felg!

så nei, jeg skal ALDRI mer på sharif. hvertfall ikke for å legge om dekk :P hente dekk på baksiden er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at det er billig og alt det der, men fy flate for en ræva kundeservice..

mutter skulle ha nye sommerdekk, så hu stakk innom der, de hadde dim'en hennes i det hele tatt, men skulle bestille opp.. hu betalte depositum på 1000kr, og dekka skulle komme i løpet av noen dager. 5 dager etterpå prøvde jeg å ringe for å høre, men selvfølgelig ikke noe svar. så da tok jeg turen, men da hadde de ikke pakka ut dekka, så måtte komme tilbake et par dager etterpå.. så ble vel nødt til det da, så dro mutter utover en tur tre dager etter, da var dekka solgt. så tok jeg turen dagen etter for å høre hva i helvete han idioten bak kassa der driver med. spurte hvorfor i helvete man betaler depositum når det man bestiller blir solgt. nei det var for å være sikker på at kunden kom tilbake, og dekka ble ikke holdt av forde.

også står han turdo'n bak kassa og smiler.. jævla idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo atter sånn i Norge at man skal missunde alle som gjør det stort (=

Sharif`s er helt greit spør du meg, jeg og 316 var der for å skaffe ham noen nye sommerhjul, felgene han skulle ha var ikke inne, men de skaffet dem til neste dag (Service)

Inne på verkstedet var det SATANS mye folk, så at dem som jobber der er litt stressa og ikke alltid henger med skjønner jeg veldig godt. Sto vel kanskje 50 personer i kø når vi var der for å få lagt dekk på felg.

Prisene er bra, momo er momo akkurat der som hos dekkmann, Nokian er Nokian der som på interdekk og han ligger jævli mye lenger under andre i pris.

Sharif-felgene vet jeg ikke noe om, men ettersom det er så sykt mye folk der er det nok helt greit tenker jeg. Maten på McDonalds er så som så den også, men hvor spiser det flest mennesker iløpet av en dag på verdensbasis? (= Vil tro det er McDonalds

Som nevnt er sikkert sharif en luring, men det er en fordel å være en luring eller jævel om man skal drive stort.

Som Olav Thon sa, man kommer seg ikke oppover uten spisse albuer.

Vurderer sterkt å kjøpe fra Sharif selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg missunelig på han.

Erfaringen min med hans foretak og foretaket til broren som jeg mener er dårlig. Og siden jeg personlig ble LURT av sjefen sjøl Tommy Sharif ja da synes jeg det er greit andre for vite det.

Kjøpte yokohama fikk NANKANG for fasan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg missunelig på han.

Erfaringen min med hans foretak og foretaket til broren som jeg mener er dårlig. Og siden jeg personlig ble LURT av sjefen sjøl Tommy Sharif ja da synes jeg det er greit andre for vite det.

Kjøpte yokohama fikk NANKANG for fasan!

Du RaInMaN.. Sånn har Sharif holdt på i mange mange år.. Jeg kjøpte endel av han før og da var det alltid at jeg betalte for et kjent merke også fikk jeg noe mindre kjent på felgene.. Når jeg presiserte det så fikk jeg bare beskjed om at det er akkurat samme kvalitet.dem har mistet meg som kunde pga den måten der dem driver butikk på... Jeg liker ikke å føle meg lurt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

McDonalds har billig mat (blitt dyrere den siste tiden) men maten er ikke av topp kvalitet servisen er så som så,Sharif har billige dekk men kvaliteten er så som så samme med servicen.

Har man minimum av penger å ikke redd for om man får dårlig kvalitet å ikke sjangs til å returnere hvis det skulle være noe så løp å kjøp.

Men for min del står servic å kvalitet øverst på lista,da sparer jeg heller litt mere å kjøper en annen plass som har det jeg er ute etter.

kjipt å ha dekk som sprekker/smuldrer å felger som flasser etter en periode,for da koster det kanskje enda mere :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke stort å utsette på dekkene han selger, MEN derimot felgene..

når man kjøper felgpakker hos sharif så kjøper du gode dekk å får med noen forjævlige felger på kjøpet.

å ja, jeg snakker av erfaring. hadde et sett ned på aabenraa felglager i kongsberg for en som skulle rette dem (blitt drit skeive etter 3uker)

spente opp i rettemaskina for å begynne.

gikk bra å rette, men felgen var så bløt at den sviktet en annen plass!! snakk om kvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sluttet å handle hos Sharif pga elendig kundeservice.

Synes faktisk det var bedre før når han drev sjappa lenger borti veien...

De hadde ikke 185/60-14" på lager, og kunne ikke skaffe det til meg i det hele tatt.

Det er helt ekstrem lang ventetid for omlegging. Var med en kamerat som skulle kjøpe løse dekk til medbragte felger, og måtte vente en time - maaange kunder som kom 15min etter oss fikk jobben gjort 15 min før vi ble ekspedert inne i hallen. Og vel hjemme oppdaget vi at polakken hadde montert dekkene feil vei...

Handler heller på mindre dekksjapper nå der man får service med engang, og lagt om dekk innen 5min...Ikke er det særlig til prisforskjeller heller på de 14", 17" og 18" jeg har sjekket prisene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var innom sharif her en dag for noen uker siden. og jeg selv har jobbet på dekkmann, men fy faen for en DÅRLIG service det var inne på verkstedet der, + att folka som jobbet der hadde jo sånn ca 0 peiling på hvordan man legger om ett dekk på en felg!

så nei, jeg skal ALDRI mer på sharif. hvertfall ikke for å legge om dekk :P hente dekk på baksiden er greit :)

Helt enig med deg! sto å så på når de la om dekk, og der gjorde de mange feil, kommer ikke på nå var det var. Ble skuffet når jeg gikk inn i butikken for første å siste gang. var jo bare bling bling ghetto felger, kanskje noen få vanlige felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...