PenguiN- Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Hei! Dersom jeg overfører penger til DEG, vil du være behjelpelig med å kjøpe noe til meg via ebay?! jeg orker ikke sette meg inn i paypal og alt det der..og overfører heller penger til deg om du kan være så snill å gjøre kjøpet(gjelder tåkelykter til M3 fanger).. NB: du MÅ ha høy rang her inne / et kjent "ansikt"...da jeg ikke er så dum å overføre 975,- til noen jeg aldri før har sett her inne. Dette er en hastesak! vær vennelig å skriv her om du kan ta "jobben" ! takk
elementz Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Selv om du sikkert ikke trenger å høre dette, men registrere seg på paypal og ebay tar deg 5minutter..
Joatle Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Hmmm.. Hvorfor klarer jeg ikke å sende PM her inne? Meldingene blir bare liggende i utboks?
Lars89 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Hmmm.. Hvorfor klarer jeg ikke å sende PM her inne? Meldingene blir bare liggende i utboks? Er sånn det systemet funker. Blir liggende i utboks helt til mottaker leser meldinga
Scampi Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Paypal er rimelig enkelt og du kommer garantert til å bruke det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå