Stephan.s Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Pokker at jeg ikke klarte å rote meg borti denne tråden tidligere Dragonlove http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90364 Da hadde jeg kanskje ikke kjøpt inn alle delene jeg egentlig ikke trengte.
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Har byttet alt utenom radiator og slanger selv. Har enda en liten lekkasje. Da er det vel ikke noe spørsmål om hva som må byttes neste gang.
Olan89 Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 ser ut som om det er litt motor problemmer på dem e39 våres hehe. driver å bytter motor nå jeg, men så mye overtid på jobb så blir jo ikke ferdig. hehe. også var ledningsnettet feil på nye motoren så da må jeg bytte det å. kjempe moro. men vis du finner ut at du må bytte topp så har jeg en som er gjennomlyst og plana. så den er strøken, håpe det ikke er den selfølgelig men
Stephan.s Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Da ser det ut som problemet faktisk har løst seg. Alt var tett under testing i dag, og vann sirkulerer i alle retninger. Ekspansjonstanken flyttet litt på seg når systemet ble varmt, så nå er det bare å vente til bilen har blitt kald igjen, for å se om den holder. Hvis ikke blir det å modifisere en 530v8 radiator jeg har liggende.
jojr Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Hadde samme problem men det viste seg å vær køleveske som rengtes, vannet frøs i slangene, heldigvis rakk det ikke å fryse i motor
Stephan.s Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Da var det konstatert i dag, at den ikke var tett alikevel. Pipler smått men sikkert nederst fra exp.tanken. Ca 1 dl på 3 mil kan det se ut som ligger på motordekslet. Så da blir det litt søking rundt om for å finne ut hvordan jeg kan tilpasse e34 530 radiatoren til bilen.
Nytern Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Uff, pipler litt nederst ved tanken min og. Ser det ligger litt kjølevæske på den svarte plastkanten under selve eksptanken når det er veldig kaldt ute.
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Endelig. I dag lurte vi den som en nødløsning. m60b30 radiator går ikke å få på plass uten større modifikasjoner, så vi valgte en "MacGyver" løsning på det som sitter der. Iom. at exp. tanken jeg da kjøpte var til org radiator, og radiatoren jeg har er uorg, så "seig" tanken oppover da systemet ble varmt, som igjen skapte lekasje. Org klamret som sitter da oppå exp. tanken er jo av plast, og ikke nok til å holde igjen. Tok fatt i sveiseapparatet og noen metallplater og laget ett klammer som holder tanken nede Direkte pent er det ikke, men det holder tett. Det får holde til feriepengene kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå