Tronstad Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 mye spenstige kræsja biler her, følte for og dele ! mulig repost ikke vet jeg
hauken Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 var en del millioner som ble til spiker der...
Charles Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Ja, var et par bra vræka biler der. Så du bmw 3 serien som ikke så ut som en lenger. Han må ha hatt en syk fart!
Andreas1 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 mye spenstige kræsja biler her, følte for og dele ! mulig repost ikke vet jeg Snodig greie de veltebøylene som spretter rett opp.. Samme system som E46 m.fl bruker? Når man lakkerer en slik bil på den måten er det vel nesten like greit at den taes av veien
crizi Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Flaut? hhaha sett 240'er med finere sladder gitt...
viplash Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Mye syke vrak og se her. Har dessverre sett litt for mye av det her i jobben. Grøsser litt når jeg ser hvordan vrakene ser ut. Tenker bare på folkene ser ut,eller så ut..
Lars89 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Enda en amatør i Ferrari... http://www.youtube.com/watch?v=qYgZzkjMMJ4&feature=related
ullsokken Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 wreckedexotics ja, var en del på denne siden for noen år siden. Men sluttet da jeg begynte se på en del biler som var skikkelig krøllet at den som kjørte de ikke kan ha overlevd. Og tanken på at de pårørende kanskje ikke hadde likt det om de plutselig så bilen til den avdøde overalt på nettet uten at de hadde sakt det var greit. http://www.wreckedexotics.com/ Have "fun"..
Leadfoot Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 mye spenstige kræsja biler her, følte for og dele ! mulig repost ikke vet jeg Snodig greie de veltebøylene som spretter rett opp.. Samme system som E46 m.fl bruker? Når man lakkerer en slik bil på den måten er det vel nesten like greit at den taes av veien Det der var en oransje Murcielago Roadster med skiltnr. FL4SH, var med på Gumball 3000 i 2006 mener jeg å huske. Det er ikke lakk, bare vinylwrap for ikke å skade lakken og se tøffere ut til Gumball. Edit: Ble forøvrig kræsjet på en vei midt i Thailand. Var en del videoer av unger som satt oppå den og greier.
Leadfoot Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Dette er flaks, det: Var nok ikke noen datter som kræsja den... Var den svenske banditten (med noe pengebedrag på samvittigheten) i Amerika som klarte å vrenge bilen rundt en stolpe etter han hadde kappkjørt med en Aston Martin eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå