Gå til innhold

20" felg på e46touring

Kri$$
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, skal hente meg en e46 touring til helgen. Blir å handle meg nye felger til våråren og da lurer jeg på noen vet hvordan 20 toms hjul passer på disse bilene, eller om 19" blir bedre. Planen er å montere coilovere for å senke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovenfor viser jo at 20" ser alt annet enn ubrukelig ut. Felger med originalt innpress og ikke alt for breie skal gå fint det. Men det er jo smak og behag. Men er jo sant at med 19" får man mer gummi og desto bedre comfort, noe som mangler ved coilovere. Men vurderer vanlig senkesett også. Ivanrogov, hvilken type senk har du her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 40-40 på bildene, noe som blir litt for høyt med 20". Nå liker jeg det lavt da, så nå står det på justerbart senkesett. Ang comfort, så var ikke 20" noe stor overgang. Dama klager ikke i det heletatt, kun litt tyngre på rattet i lav fart. Subbet ikke med 4kompiser i baksetet en gang, fryktelig stor plass i hjulbuene på E46. hele felgkanten var da oppom hjulbuen.

Skal opp til 235.30.20 bak i år. Dekkene fram får slites før det blir vurdert der også. Heller aldri subbet fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut. Det skal være lavt! Problemer med mye negativ camber bak ved mye senk? Dette er min første bmw, så vet ikke hvor mye det blir. Men regner med BT ikke liker negativ camber, men kan jo skru ned etter jeg har vært der. Må jo ha det godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...