Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Va ikkje dønn seriøs når jeg skreiv det da veitdu :) Er helt klart en smak sak med bil, hadde blitt kjedlig uten!

Nye bremser og ja :wink: På 5 serie er den "store" forskjellen att 520 kom med massive skiver orginalt og 525 ventilerte.. er det massive orginalt forran på din? har hørt litt om de green/red? stuff klossene, sikkert bra greier om du skal ut på bane osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil med pene hjul, MEN blinklysa dine står feil;)

Du kan jo fjærne hjelpefjærene fremme, risikerer å få en sånn litt skranglete lyd når du kjører på ujevnt underlag siden fjæra ikke alltid har forspenn.

Eller prøv noen andre topplager, de k-mac greiene bygger endel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va ikkje dønn seriøs når jeg skreiv det da veitdu :) Er helt klart en smak sak med bil, hadde blitt kjedlig uten!

Nye bremser og ja :wink: På 5 serie er den "store" forskjellen att 520 kom med massive skiver orginalt og 525 ventilerte.. er det massive orginalt på din? har hørt litt om de green/red? stuff klossene, sikkert bra greier om du skal på bane osv..

Kjøpte EBC greenstuff, skal være bra for gatebruk. Kjøpte de mest pga. at de støver lite. Er så lei støv.

Er samme bremse som på 325,323 og 328 foran, ventilerte. Bak er det samme som 325 ikke ventilerte. 323 og 328 kom med ventilerte bak også.

Pen bil med pene hjul, MEN blinklysa dine står feil;)

Takker. Har akkurat montert de små detaljene, er lett å glemme seg litt og montere feil hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det en aldri så liten update.

Har holdt litt på med bilen i de siste dagene, brukte ca.10 timer bare på å få på skiver og klosser. Pussa ned caliperane og lakket de.

Gikk i innkjøp av nye skiver fra ebay, grei pris + hadde hørt de skal være bra.

Var ferdi i sta så kan ikke si mye, men er ingen kast i de ihvertfall, og det trekker ikke til side eller noe når jeg bremset.

Her er noen bilder av det som er gjort!

På søndag ble det montering av shortshift og nye foringer til girkassa.

DSC01086.jpg

Shortshiften ble justert ca. her, men måtte justere den litt opp da den tok borti mellomakslingen. Men kort giring ble det iallefall :P

DSC01089.jpg

Foringer på plass, ble litt rally følelse i bilen etter disse. motoren kjennes mye mer inni bilen, litt tøft men håper det ikke er slitsomt i lengda.

DSC01091.jpg

Ny bensinfilter ble det også

DSC01092.jpg

Borra og slissa skiver + Green stuff klosser

10052010925.jpg

Ferdig foran

11052010929.jpg

Med felgen på, meget fornøyd med resultatet utseende messig. Kunne gjerne fylt ut felgene, men disse duger mer en bra nok til motoren min. hehe

11052010930.jpg

Bak ferdi

10052010926.jpg

Med felgen på

11052010927.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for komentarer :)

Jeg har ikke regna på hvor mye jeg har brukt igrunn. Tør heller ikke gjøre det :P

Men bilen er veldig strøken om jeg tør innrømme det selv, utseende messig og ikke minst teknisk så angrer ikke sånn sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder etter dagens økt, dessverre bare mobil bilde.

Har vasket bilen skikkelig, både utvendig og inni dørkarmene/baksiden av dørene der det i grunn var ren kaos da det ikke var vasket der på lenge.

Fikk vasket felgene skikkeli så nå skal jeg sjekke hvor mye de nye klossene støver :)

Venter fortsatt på voks fra england, gleder meg til å vokse den og få enda mer dybde i lakken.

12052010931.jpg

12052010932.jpg

12052010933.jpg

12052010934.jpg

12052010935.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din har våte drømmer om GT-splittere, viste du det?

Ellers ser det veeeeeldig bra ut! Bytte likt i en hvit 318i kanskje? :D

Vet ikke om jeg tør å ha på gt-splittere, er bare 12cm fra bakken i fronten....kommer til å bli knust uansett.

bytte ja :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...