Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mere bilder! Skjønner ikke at det går ann og ha så deilig bil men fortsatt være SÅ gjerrig på bildene?!

Kommer masse bilde av bilen snart, skal få seg en polering i løpet av uka først. Har alt av produkter som trengs nå :D

Har fått tak i en canon speilrefleks kamera også så sliper bildene å være som drit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært det sladjan ville jeg ha dratt til sverige å henta meg en svensk 2,5 motor!

Bare du hadde fått papirer på den så hadde det gått greit!

er ikke helt sikker på hva du må gjøre for å få den til å passe men fins sikkert en beskrivelse her på bimmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bilen din når på onsdag.Såg knall fin ut! Sto på en esso stasjon. Kjører faktisk bil med nett lik farge òg :)

Syns jeg har sett deg også. Esso på nesttun eller ? :)

Hadde jeg vært det sladjan ville jeg ha dratt til sverige å henta meg en svensk 2,5 motor!

Bare du hadde fått papirer på den så hadde det gått greit!

er ikke helt sikker på hva du må gjøre for å få den til å passe men fins sikkert en beskrivelse her på bimmers!

Må spare litt penga no, skal til kreta 2uker no i sommer så kommer til å gå noen kroner på den turen der kan du si.

Men er ikke lenge til vinter igjen nå :) Ser m52b25 ligger på 6000kr ca. i sverige som har gått 100.000+- så er ikke gale.

Men må også innrømme at jeg har blitt litt forelska i E38, så kan fort snu til at e36en blir solgt til fordel for noe mer mafia aktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De m-listene ? Passer de rett på min 318i m40 eller må de moddes på noe måte ? :) Er de bredere enn de orginale?

Btw.. Et stk veldig strøken bmw ;D Keep up the good work ;) Kommer til å følge med på denne c :)

Bare lurte på en ting ang listene ? :) Når jeg skal bestille de fra koed, er det limousine/touring jeg skal velge eller er det cuope, cabrio, compact ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De m-listene ? Passer de rett på min 318i m40 eller må de moddes på noe måte ? :) Er de bredere enn de orginale?

Btw.. Et stk veldig strøken bmw ;D Keep up the good work ;) Kommer til å følge med på denne c :)

Bare lurte på en ting ang listene ? :) Når jeg skal bestille de fra koed, er det limousine/touring jeg skal velge eller er det cuope, cabrio, compact ? :)

hehe vet ikke du hva du har eller ? :P

har du 2dørs bil velger du coupe, cabrio, compact.

har du 4dørs velger du limousine/touring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bilen din når på onsdag.Såg knall fin ut! Sto på en esso stasjon. Kjører faktisk bil med nett lik farge òg :)

Syns jeg har sett deg også. Esso på nesttun eller ? :)

Hadde jeg vært det sladjan ville jeg ha dratt til sverige å henta meg en svensk 2,5 motor!

Bare du hadde fått papirer på den så hadde det gått greit!

er ikke helt sikker på hva du må gjøre for å få den til å passe men fins sikkert en beskrivelse her på bimmers!

Må spare litt penga no, skal til kreta 2uker no i sommer så kommer til å gå noen kroner på den turen der kan du si.

Men er ikke lenge til vinter igjen nå :) Ser m52b25 ligger på 6000kr ca. i sverige som har gått 100.000+- så er ikke gale.

Men må også innrømme at jeg har blitt litt forelska i E38, så kan fort snu til at e36en blir solgt til fordel for noe mer mafia aktig :P

Kan ikke selge bilen nå sladjan! er jo nærmest perfekt i mine øyne! får du i en 323 motor snakker vi perfekt bil!

Få polert den skikkelig nå og slengt ut noen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ebay skiver, produsert i england. KOstet meg hele 1600kr for alle skivene.

Så langt er jeg super fornøyd, biter og bremser mye bedre med de nye skivene/klossene.

SKal kjøre 70mil i løpet av helgen så kan komme med en tilbakemelding da, klossene må slite seg til skivene før man får full effekt.

Her er linken til han som selger disse. Er mange som handler av han og ut ifra tilbake meldinger så virker det som tusenvis av folk er fornøyd. http://cgi.ebay.co.uk/E36-325-325i-Fron ... 4399a96933

Hvor lang tid tok det før du mottok skivene? Ser de har til 328 også så er muligens inter i å prøve de ut.

Vanvittig pen bil, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ebay skiver, produsert i england. KOstet meg hele 1600kr for alle skivene.

Så langt er jeg super fornøyd, biter og bremser mye bedre med de nye skivene/klossene.

SKal kjøre 70mil i løpet av helgen så kan komme med en tilbakemelding da, klossene må slite seg til skivene før man får full effekt.

Her er linken til han som selger disse. Er mange som handler av han og ut ifra tilbake meldinger så virker det som tusenvis av folk er fornøyd. http://cgi.ebay.co.uk/E36-325-325i-Fron ... 4399a96933

Hvor lang tid tok det før du mottok skivene? Ser de har til 328 også så er muligens inter i å prøve de ut.

Vanvittig pen bil, forresten!

Tror det tok rundt en uke. men skal ta mindre tid i grunn. Tror de va pga. de vulkan kaoset som har vært!

Takk det samme du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE:

Dagens økt gikk i en grundig vask + polering!

Begynte med felgvask

felgene var skitne men ikke så gale egentli

IMG_0654.jpg

IMG_0655.jpg

På med bilberry

IMG_0659.jpg

Den kosten her er bare must på sånne felger

IMG_0660.jpg

Swisswax wheel brush på utsia av felgene

IMG_0661.jpg

Ferdigvasket:

IMG_0662.jpg

IMG_0663.jpg

Også måtte bilen vaskes skikkeli før polering:

Den var ganske skitten for årstiden her :P

IMG_0664.jpg

IMG_0665.jpg

IMG_0667.jpg

IMG_0669.jpg

Spraya på prickbort og venta i et par minuter før jeg spyla over bilen med såpe, bilen ble så spylt av før håndvask

IMG_0670.jpg

IMG_0671.jpg

Også var det bare å finne fram vaskehanske og bøttene, har ikke gritguard enda men har tenkt å få meg det snart

IMG_0672.jpg

Ferdi vaska bil, bare å tørke igjen

IMG_0673.jpg

Etter at bilen var tørket var det bare å ta fram voksen og begynne å polere

IMG_0678.jpg

tok ikke så mye bilder fra selve poleringsprosessen, men gikk over bilen med renseproduktet fra victoria for så å gå over 2ganger med voks over hele bilen. tok et bilde da jeg fikk voks på panseret, måtte jobbe med en panel om gangen da victoria voksen ikke skal tørke helt

IMG_0679.jpg

Her er noen bilder, photobucket er gla i å redusere bilder men får ta noen skikkelige bilder en dag og legge ut

IMG_0681.jpg

IMG_0682.jpg

IMG_0683.jpg

IMG_0684.jpg

IMG_0686.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende pen sedan du har! Det er 9,5x18 du har bak sant? Hvilket ET er det?

takker matss ;)

Er 9,5x18 et45. Spacet ut 8mm hver side. Men må nevnes at jeg har valset inn kanten før lakkeringa så fikk litt plass der nå i grunn, rundt 10mm mer plass fikk jeg etter valsinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...