Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann! Du bestilte kit fra vvme? Kan du linke meg hvilke kit du har kjøpt? Skal ha samme til min bil, men sliter med å finne ut hvilken av de jeg skal ha.. Hadde tenkt meg samme som du har, nær, fjern og grøft.. :) 4300k

Hei du! Jeg har bare vanlig 55w ( http://www.vvme.com/12v-5055w-h1-hid-co ... h=44_45_14 ) jeg har h1 både i grøft og i hovedlys, men du må sjekke hva du har i kjørelys selv, alle grøft er H1.

Men du kan også kjøpe Slim og 35W versjon.

Jeg kjører nå med 5000k i hoved/fjernlys og 6000k i grøft. usikker på om jeg har bilde av det. men hadde 6000k både i kjøre og grøftelys på bildene i begynnelsen av tråden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er god du fikk det til eller?? :)

jeg skal kjøre bilen til lakkeren neste uke! har jobbet på den hve dag denne uken :P er helt utslitt..

men blir vel bra til slutt, skal sitte meg ned i helgen og mekke lykter med gule linser osv :) tror det blir kult!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Du bestilte kit fra vvme? Kan du linke meg hvilke kit du har kjøpt? Skal ha samme til min bil, men sliter med å finne ut hvilken av de jeg skal ha.. Hadde tenkt meg samme som du har, nær, fjern og grøft.. :) 4300k

Hei du! Jeg har bare vanlig 55w ( http://www.vvme.com/12v-5055w-h1-hid-co ... h=44_45_14 ) jeg har h1 både i grøft og i hovedlys, men du må sjekke hva du har i kjørelys selv, alle grøft er H1.

Men du kan også kjøpe Slim og 35W versjon.

Jeg kjører nå med 5000k i hoved/fjernlys og 6000k i grøft. usikker på om jeg har bilde av det. men hadde 6000k både i kjøre og grøftelys på bildene i begynnelsen av tråden min.

Takk skal du ha! :) Må altså bestille 3 kit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er god du fikk det til eller?? :)

jeg skal kjøre bilen til lakkeren neste uke! har jobbet på den hve dag denne uken :P er helt utslitt..

men blir vel bra til slutt, skal sitte meg ned i helgen og mekke lykter med gule linser osv :) tror det blir kult!! :)

har ikke begynt enda, venter på clutch kit og svinghjul fra statene. Blir nok neste helg jeg skal begynne :D

Takk skal du ha! :) Må altså bestille 3 kit?

Ja du må ha 3kit :) Ville kjøpt slim versjonen hadde jeg kjøpt igjen foresten! Litt mindre og lettere å gjemme, husk å pakke inn godt ballastera som skal til grøftelys ihvertfall. blir litt våte der nede så jeg måtte bytte ut mine etter 1år...

Ellers så kommer det en update her snart med bilder. Noe gromt på gang hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jesus så perfekt bilen din er, blir helt fra meg hver gang jeg ser på bildene her, en av grunnene til at jeg ikke bryr meg så veldig om jeg skal ha sedan eller coupe. Kjøpte nettopp en sedan, men ble påkjørt og kondemnert samme dag :( Gleder meg til å se mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jesus så perfekt bilen din er, blir helt fra meg hver gang jeg ser på bildene her, en av grunnene til at jeg ikke bryr meg så veldig om jeg skal ha sedan eller coupe. Kjøpte nettopp en sedan, men ble påkjørt og kondemnert samme dag :( Gleder meg til å se mer!!

hehe så bilen din :P litt knust kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal motor prosjektet på startes? [-o<

Er noe på gang her kan man si! :P hehe

Kommer en update her om ikke så lenge :D

Kjære jesus så perfekt bilen din er, blir helt fra meg hver gang jeg ser på bildene her, en av grunnene til at jeg ikke bryr meg så veldig om jeg skal ha sedan eller coupe. Kjøpte nettopp en sedan, men ble påkjørt og kondemnert samme dag :( Gleder meg til å se mer!!

takker for det du :) Veldig kjekt å få sånne tilbakemeldinger når man legger mye arbeid i en bil ....

Hadde du skinn i den bilen? Ta det på pm !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...