Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurte på en ting sladjan, hvor mye bruker bilen din på blanda kjøring, langkjøring,bykjøring på mila? :)

takker for komentar Zhillen! Bra folk liker bilen :) gleder meg til å følge med i tråden din, blir bra til slutt!

I følge kjørekomp. bruker den 1l ca max 1.2 viss jeg gir på litt mer og sånn. Men vil tro den ligger på 1.1 konstant på småkjøring.

på lang kjøring fikk jeg den ned i 0.68 tror jeg. men 0.75-0.8 er sånn passe skal man kjøre 100-120 over lenger tid(litt høy utveksling til langkjøring på 320)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry hvis jeg maser, men du har angeleyes fra biltema?

De klipsene skal festes på reflektoren innenfor glasset? Eller må lykta splittes?

Står den ene ringen din lenger unna glasset enn den andre i hver lykt?

Tusentusen takk for svar altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rå bil, hva med noen interiørbilder :?:

Interiøret er helt standard, lyst grått. Ingenting spennende der akkurat. Men har planer om noe nytt der. får ta de til våren.

Sorry hvis jeg maser, men du har angeleyes fra biltema?

De klipsene skal festes på reflektoren innenfor glasset? Eller må lykta splittes?

Står den ene ringen din lenger unna glasset enn den andre i hver lykt?

Tusentusen takk for svar altså!

Det går fint ;)

Ja er biltema ringer. Klipsene må du "knekke" av. jeg limte ringene på utsiden av glasse, altså måtte ut med glasset og lime ringene på de og sette inn igjen glassene, skjærte også i plastikken over glasset, veldig lite akkurat nok til kablene. så sliper du å ha press på kablene og ødelegge de....

Klipsene er laget for e46 tror jeg.

håper det hjalp. bare å sende pm viss du lurer på noe mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlhaakon: Takker for det. var litt dritvær så bilen såg ikke ut på lørdagen ihvertfall. Men fikk vasket den på søndagen da kom bilen litt bedre fram ihvertfall....

Ellers så kommer det en aldri så liten update her!

Har fått handlet meg en M52B28 med Zf girkasse fra sverige, bilen motoren sto i har gått 190.000km og jeg har fått med fult service hefte på den.

Så langt veldig fornøyd, veldig tør og fin motor.

Har demontert alt som sto på motoren og rengjort så bra som jeg kunne.

Handla inn letta svinghjul, clutch og svinghjul fra stetene og fikk det på motoren i dag. Skal vist tåle effekt på 450hk og 500nm(har org. svinghjul og trykkplate som kan selges for en billig penge)

Venter på en del deler fra Gs alt fra bolter til ny vannpumpe, termostat, termostathus, belgen til Lmm, Lmm osv osv. kommer i morgen så da begynner jeg med å ta ut den gamle motoren på fredag og satser på at jeg blir ferdi med alt i løpet av helgen....

Planer videre blir nok å sette på m50 innsugg, grenrør og midtpotte fra m3 og en grom bakpotte.

Her er noen bilder for de som liker det ;)

IMG_0098.jpg

IMG_0097.jpg

IMG_0096.jpg

Ny svinghjul, trykkplate og clutch sammen med utløyserlager og sentreringsverktøy

IMG_0094.jpg

IMG_0099.jpg

IMG_0100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bygge om!?? Så ihvertfall veldig bra ut den motoren, skal bli morsomt og følge med på ;)

Ja, blir nok å bygge om å få litt mer fres i bilen.

gleder meg selv til å få motoren i bilen og få start på den. skal bli spennende å se hvordan bilen går :)

jeg har m50 innsug liggende :)

Hva skal du ha for det ? Send en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIKER DETTE!! skal gjøre det samme med min om ikke så lenge til tror jeg.. må bare få skaffa meg en motor først:)

bare å legge ut bilder!! stå på, bilen fortjener det:)

forresten hvor handla du motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...