sladjan Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Spørsmål Har fått i m52b28 i dag og fått på plass alt. Men jeg får ikke starte bilen. starteren går rundt men bensinpumpa går ikke.... Har brukt b28 ledningsnett og b20hjerne som skal være samme hjerne som b28. Noen tips rundt dette eller? Misstenker startsperra men ikke helt sikker. Min bil er produsert 07/96 viss det har noe å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde gått over ledninger en gang til, og sjekka om alt stemmer, og sitter ordentlig, er jo et helvettes skjerv med ledningsnett.. kan hende du har oversett noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde gått over ledninger en gang til, og sjekka om alt stemmer, og sitter ordentlig, er jo et helvettes skjerv med ledningsnett.. kan hende du har oversett noen? Ledningsnettet på m52 er kjempe enkelt da. Er ikke så mye å overse. Skal ta en runde i dag etter jobb og se litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Der er nok startsperren. Har bare vært borti ettermonterte så noe tips vet jeg ikke. Men er en klassiker at den tar pumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Der er nok startsperren. Har bare vært borti ettermonterte så noe tips vet jeg ikke. Men er en klassiker at den tar pumpen. Nettopp dette jeg var litt redd for også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjaxxesE34 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde det same problemmet med min 525, Endte opp med å få meg et annet elnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Men bilen din har orginalt EWS ll ? så du bruker b20 ews med ecu og chip ? skal ikke være startsperren da. men b20 ecu på b28 ? går den ikke veldig magert da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 tjuvkoble bensinpumpen og koble det rett på batteriet så ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Men bilen din har orginalt EWS ll ? så du bruker b20 ews med ecu og chip ?skal ikke være startsperren da. men b20 ecu på b28 ? går den ikke veldig magert da ? Nei, B20 og B28 har samme verdiene i hjerne. Dette gjelder dog E39, men ville da tro det var likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 har du sjeka om du får gnist oxo? sleit med det, at jeg ikke fikk bensin og gnist selv. på en m50 men kan være annet på m52 da;) men problemet mit var at jeg hadde feil trigerhjul sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 ews på så gammal bil tar vel bare gnisten ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Da har den startet!! Sjekka strøm på alt som går an å sjekke strøm på egentli, alt funket fint. Bensinpumpa gikk ikke i går men tror det var defa alarmen som tullet seg, så jeg hadde på panseret og slo på og av defaen og da gikk plutselig bensin pumpa.... Men fortsatt ingen start, så sjekka jeg om det kom noe bensin foran til motoren, og da kom feilen fram. hadde kobla feil tur på retur på bensinen. hehe Fikk meg en dasj med bensin i trynne no under bilen da jeg byttet over disse og nå går bilen og svirer. blir bare å lufte systemet og ta seg en tur.... Takker for alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hehe, fort gjort å gjøre slike feil Grattis med oppstart, tenker det blir deilig å frese rundt i en ganske frisk "328" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fankern asså sladjan, du er flink! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Venter på spinnebilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå