Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du?!?!?

jeg husker du skulle selge noen deler for evigheter siden.. har du solgt alt det eller ?

trenger blink på siden av skjerm ser du :)

Har ingeting igjen egentli. Har noen øyelokk viss du trenger det, den tynne typen....

Sitter å leser et lite stykke om bilen din i et engelsk bmw magasin, hoho! 8)

Å ? Hva magasin da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du?!?!?

jeg husker du skulle selge noen deler for evigheter siden.. har du solgt alt det eller ?

trenger blink på siden av skjerm ser du :)

Har ingeting igjen egentli. Har noen øyelokk viss du trenger det, den tynne typen....

Sitter å leser et lite stykke om bilen din i et engelsk bmw magasin, hoho! 8)

Å ? Hva magasin da? hehe

nei tar det rolig med øyelokk:P skal prøve og holde den clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker bilen din som den skal nå? :)

bilen min var ferdig på lakk i går så jeg holder på og sitte den sammen.. skulle tatt noen bilder om ikke så lenge! jeg har sommer felger på den enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker bilen din som den skal nå? :)

bilen min var ferdig på lakk i går så jeg holder på og sitte den sammen.. skulle tatt noen bilder om ikke så lenge! jeg har sommer felger på den enda

Ikke helt nei :P De er litt vibrasjoner enda. Må nok ta ned girkassa igjen og se. Men så lenge man holder riktig turtall så vibrerer den ikke.

Er sjuk så må vente i ett par dager før jeg hiver ned girkassa.

Jeg har vinterdekk og den er nå skrudd opp til vintermodus så den er ikke noe å ta bilde av hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker bilen din som den skal nå? :)

bilen min var ferdig på lakk i går så jeg holder på og sitte den sammen.. skulle tatt noen bilder om ikke så lenge! jeg har sommer felger på den enda

Ikke helt nei :P De er litt vibrasjoner enda. Må nok ta ned girkassa igjen og se. Men så lenge man holder riktig turtall så vibrerer den ikke.

Er sjuk så må vente i ett par dager før jeg hiver ned girkassa.

Jeg har vinterdekk og den er nå skrudd opp til vintermodus så den er ikke noe å ta bilde av hehe

hehe så tidlig ? :o er jo mangen dager med pluss grader igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi meg bilen nåå:o blir så fryktelig misunnelig

hehe :P

virker bilen din som den skal nå? :)

bilen min var ferdig på lakk i går så jeg holder på og sitte den sammen.. skulle tatt noen bilder om ikke så lenge! jeg har sommer felger på den enda

Ikke helt nei :P De er litt vibrasjoner enda. Må nok ta ned girkassa igjen og se. Men så lenge man holder riktig turtall så vibrerer den ikke.

Er sjuk så må vente i ett par dager før jeg hiver ned girkassa.

Jeg har vinterdekk og den er nå skrudd opp til vintermodus så den er ikke noe å ta bilde av hehe

hehe så tidlig ? :o er jo mangen dager med pluss grader igjen :)

La om da vi fikk snø her i bergen, også har det begynt å fryse om morgenen i tillegg da, + jeg kjørte over fjellet i helga så måtte være på den sikre siden :P

så sommerdekka ble vaska skikkeli og lagt til side, mulig de kommer ut til salgs da jeg har litt andre planer til vår kansje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

hehe så tidlig ? :o er jo mangen dager med pluss grader igjen :)

La om da vi fikk snø her i bergen, også har det begynt å fryse om morgenen i tillegg da, + jeg kjørte over fjellet i helga så måtte være på den sikre siden :P

så sommerdekka ble vaska skikkeli og lagt til side, mulig de kommer ut til salgs da jeg har litt andre planer til vår kansje.

hehe ja det er et helvette :)

jeg har bare sommer dekk på enda pga bilen står pakert inne og ikke er i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis sladjan! Må ta oss et møte på arenum snart, har skjedd litt med bilen min også.. Ikke vært så flink å poste bilder i prosjekttråden min men..

Takk for det man! Ja vi må ta en "vintermøte" hehe Og du må huske å oppdatere tråden din ja ;)

For de som leser her så har jeg tatt ned girkassa idag og fått på det gamle svinghjule og vips så har vibrasjonene forsvunnet.

Så jeg må være en av de 1000 som får fabrikk feil, eller dårlig balansert svinghjul. Så heldig som jeg er så er ikke det rart.

Kjipt å måte balansere svinghjule og betale 1000+ kr for det, men liker godt gassresponsen bilen fikk med det så må sikkert gjøre det.

Har blitt en proff i å ta opp og ne girkasse no, så viss noen skal bytte clutch må de bare si ifra hehehe eller ikke!!

Sv90: viss du leser her, hvor i bergen kan man balansere sånt da ska tro ? Du som skrur minst like mye som mej og er bergenser må vite sånt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...