Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får jeg lov å svare?

okei...Maskinverkstedet til Auto23..!

http://www.auto23.no/maskinverksted.asp

JA TAKK! Har ikke peiling på hva de tar sånn ca. for balansering da? :)

Skulle akkuratt til og svar det samme som super'en her:)

Men husk de er skam dyr på auto23. Nemlig for det er ikke så mangen andre alternativer her i byen!:/ jeg hadde bare ringt de og fortalt om hva du må ha gjort og fått en ca pris! Evt kan du jo ta det gjennom firmaet du jobber i da får du nok noen prosenter!

Kjørte nye bilen min i dag for første gang og det var herlig og kjøre BMW igjen etter noen måneder med kangoo kjøring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Utrolig fin E36 du har, blandt dem fineste jeg har sett! :) Må si jeg liker lakken, er det csl grå? :) Men hvorfor ikke lakkere listene på bilen? personlig liker jeg det best, men det er jo smak og behag ;)

Om han lakkerer de tar iallefall jeg med meg malingsfjerner å kjører nedover for å fjerne det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin E36 du har, blandt dem fineste jeg har sett! :) Må si jeg liker lakken, er det csl grå? :) Men hvorfor ikke lakkere listene på bilen? personlig liker jeg det best, men det er jo smak og behag ;)

Om han lakkerer de tar iallefall jeg med meg malingsfjerner å kjører nedover for å fjerne det igjen :)

Hel lakkert ftw! slik som csl'n ;) ser mye mer sportslig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin E36 du har, blandt dem fineste jeg har sett! :) Må si jeg liker lakken, er det csl grå? :) Men hvorfor ikke lakkere listene på bilen? personlig liker jeg det best, men det er jo smak og behag ;)

Om han lakkerer de tar iallefall jeg med meg malingsfjerner å kjører nedover for å fjerne det igjen :)

Hel lakkert ftw! slik som csl'n ;) ser mye mer sportslig ut!

slik som csl'n? alle e46 m3 er vel lakkete lister på..

ingen e36 som har det orginalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene er ZKW, altså originale bmw lykter også er det faktisk biltema ringer inni der. Funker greit og siden disse ringene generelt sett bruker å ryke er det greit å kunne bytte inn på biltema. Men de har litt blåskjær i seg når de lyser så om du vil ha hvite må du handle en annen plass en biltema...men de passer fint med 6000k i grøftelysene.

Listene forblir nok svarte, syns bilen mister linjene sine når listene blir lakkert i bilens farge.

Fargen er Arcticus grau metallic 269.

Ellers så har ikke skjedd mye her i det siste, fikk på det originale svinghjule pga det var ubalanse i det nye noe som er utroli irriterende, ingen i bergen som driver med balansering av sånt så det blir sendt inn til oslo eller trondheim og få det balansert.

Det nye svinghjule skal på igjen til våren mest sannsynlig og da tenkte jeg å ta og bytte diff til en med lavere utveksling og sperre.

Ellers så fungerer bilen utmerket, og av en eller annen grunn bruker den mindre bensin selv om det ikke har noe å si, for min del ihvertfall hehe

merker jævli godt at jeg ikke trenger mye motor på småkjøring 0-50, 0-60 og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen hjrtlig for svar:D har kikka på tråden dina, å ser du har bodd her i ålesund, å at du hat tatt bilde uttafår der jeg går på skole:D på borgund:D viewtopic.php?f=11&t=171613

her er bilen jeg kjøpte forige uke, om noen kan hjelpe me litt med tips å råd så hadde det vært veldig flott:)

men nåkk en gang, steike min for en bil du har her sladjan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...