Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

det så bra ut ;)

takker ;)

shitt.. de lamellene var det ikke mye igjen av..

ja, heldigviss åpna jeg diffen. hadde vært dumt å montere denne sånn :P

du sladdis... har du mer igjen av den sote filmen ?

Har en liten bit igjen 5x30cm eller noe ? Nok sånn at du får prøvd på ene lykta kansje?

Sladdis slo an hehe

Bra jobbet, imponert hva du "bare" får til!

Man får til alt bare man vil :P Begynner å bli klar no, så kansje de bli litt "show" på disse treffene vårres her i bergen, få litt liv i de hehehe

digger bilen din:D sinnsykt pen og veldig strøken:) du har gjort en bra jobb me den :D

Takker for det du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg og Sv90 her inne stått på som faen i dag og montert alt under. Begynte med å ta ned girkassa og montere letta svinghjul som nå er skikkeli balansert og ikke lager vibrasjoner lenger.

Også fikk vi montert m3 mellomaksel, m3 diff og 328 stikkakslinger. Har også handlet inn 328 bremser bak sånn at bilen da blir komplett 328, med litt gromdeler i tillegg :D

Vi testet bilen og alt virket bra, tusen takk til Sv90 for hjelpen ;)

Her er ett par bilder som jeg rakk å ta i farta, er ikke så lett å få tid til bilder når Sv90 jobber så fort, klarer liksom ikke å følge med hehe ;)

-Ny hardy og mellomaksel lager

Bilde0242.jpg

-Mellomaksel delt

Bilde0243.jpg

-Tok fra hverandre den klumpen mot diffen, vasket den i diesel og smørte inn på nytt

Bilde0245.jpg

-komplett m3 mellomaksel

Bilde0246.jpg

-320diff og stikkakslinger til venstre og m3diff og 328 stikkakslinger til høyre

Bilde0249.jpg

-Ny olje til diffen

Bilde0252.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke grommere :P

eller ?

Nye sommerfelger det der :D Skal sendes til forkroming snart så bli de bare å vinne noen pokaler rundt om kring på treff osv :D

hehe høres bra ut ;)

skal ikke skru noen gips skruer i de og så du får 3 delt felg look? :D det hadde vært gromt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lest i gjennom hele tråden din no :D og må bare si at du bør være sinsykt stolt over den bilen din og det du har fått til :D garantert en av de peneste og cleene prosjektene eg har sett :D tommelen opp for denne :D

oft ringte deg i ste angående mellomakslingen og hardyen ...har sjekket alt stemmer uten om mellomakslingen ...de har ikke samme dellenr men er helt make vist nokk :S hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lest i gjennom hele tråden din no :D og må bare si at du bør være sinsykt stolt over den bilen din og det du har fått til :D garantert en av de peneste og cleene prosjektene eg har sett :D tommelen opp for denne :D

oft ringte deg i ste angående mellomakslingen og hardyen ...har sjekket alt stemmer uten om mellomakslingen ...de har ikke samme dellenr men er helt make vist nokk :S hehe

Takk for det du ;) Kjekt å høre sånne komentarer, er gjort ganske mye med bilen her etterhvert....:P

Er bare å ta kontakt viss du trenger mellomakselen og hardyen det. :)

Neste prosjekt nå er å pusse opp disse herlige felgene, har bestilt nye skruer og mutrer til de også. Kanten skal poleres opp igjen også skal alt annet pulverlakkeres.

Bilde0261.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...