Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for positive tilbakemeldinger!

Den BHen blir nok å kjøre litt med, jeg syns den passer utrolig bra på min bil i og med at det er en del svarte detaljer på bilen.

Også er det jo greit å skille sej ut litt, er jo en hau med e36er rundt om kring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg møtte deg i Lysefjorden her i forje uke? kan det stemme?

Må si eg rett og slett elsker den bilen din :D

Takker :)

Mulig de, bare så jeg viste hvor lysefjorden er hehehe

Var med vinterfelgene da du såg bilen da? for var innom vegvesenet forrige uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for positive tilbakemeldinger!

Den BHen blir nok å kjøre litt med, jeg syns den passer utrolig bra på min bil i og med at det er en del svarte detaljer på bilen.

Også er det jo greit å skille sej ut litt, er jo en hau med e36er rundt om kring :P

Syns den BHen kledde bilen veldig bra, artig å skille seg litt ut fra mengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysefjorden ligger Rett uten for Os...

Mener det er noen bilder i Tråden din som er tatt uten for Arka på Os? kan det stemme? hehe

Okei, ja det er mulig, er mye på os i og med at mine foreldre bor der ute. :)

Jeg og frode tok bilder utenfor arka ja :P

Syns den BHen kledde bilen veldig bra, artig å skille seg litt ut fra mengden :)

Takker. I og med at jeg faktisk er en golf 2 elsker og det er flere som har hatt bh på di har jeg også stussa på bh til denne helt siden jeg kjøpte den. men kjøpte det aldri i og med at andre ting har vært prioritert. men nå som bilen er "ferdi" måtte jeg bare ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halluen.. Har nesten ikke dekning så fikk ikke sendt melding til deg tidligere i dag.. Men men :P

Men tenkte jeg skulle spørre deg om noe.. Kunne jeg prøvd 2 av felgene dine på min bil ? Tenkte jeg skulle handle meg noen sånne selg og ville bare se hvordan det ble og hvor mye dekk jeg kan kjøre med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halluen.. Har nesten ikke dekning så fikk ikke sendt melding til deg tidligere i dag.. Men men :P

Men tenkte jeg skulle spørre deg om noe.. Kunne jeg prøvd 2 av felgene dine på min bil ? Tenkte jeg skulle handle meg noen sånne selg og ville bare se hvordan det ble og hvor mye dekk jeg kan kjøre med :P

Det ska gå fint "svein". kan ta de til helga. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...