Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke det mye for å beskytte lakken mot steinsprut da? Noen hevder også at slike ting skal føre til at færre fluer og insekt treffer frontruta pga. at den leder lufta opp og over bilen..

Hadde jeg hatt en slik en så hadde den nok blitt montert, men såå overbevist er ikke jeg at jeg orker å betale for en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sladjan, Den panser BH'n? Hva er den godt for?

Får mer aerodynamik i hele greia vettu. :lol:

Neida, i tyskland og disse landa der de har skikkelige veier bruker de sånt for å beskytte panser mot steinsprut, men jeg har det der pga utseende. syns de passet bra i og med at bilen har svarte liste og sånt. Også er ikke det mange som har sånt heller så de :P

Tok ett par bilde me mobilen i sta. Satsa på en photoshot til helga eller noe så kommer flere bilder.

2011-06-09184328.jpg

2011-06-09184520.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens :D

hvor får du kjøpt panserbh til e36 da? har aldri funnet det jeg.

muligens ikke så flink til og lete.. :P

Ebay er din venn når du ikke finner noe :D hehe

Bonet bra heter det på engelsk, sikkert derfor du ikke finner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig pen E36 du har Sladjan, men jeg må få lov å pirke litt..

Sota baklykter blir fort litt harry ;)

PanserBH gjorde den litt mindre "clean" som den tideligere var + et klistermerke nede på frontfangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med BBS felga, sladjan! 8)

Syns sota baklykter passa bra jeg! Matcher resten av lyktene. :)

Hadde du tatt av klistremerket på frontfangeren så hadde den vært top notch for min del;) Er litt usikker ang. BH'n men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene bak er originale M lykter men har sota øverste delen med lamin-x folie. det samme gjorde jeg med lyktene forran og grøftelysene. så går an å få de vekk på 2sec liksom.

Men syns det passet bra til bilen jeg. Hadde bilen helt clean i fjor og hadde lyst på litt forandringer i år =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så det var deg ja. Ble litt overaska når du hilste for har ikkje sett dej før.

Ja muli jeg mangler ett lys, fikk beskjed på kjørekompen men hadde ikkje tid til å sjekke de nærmere.

Kom innom arenum på søndag en tur da. klokken 6. bli noken bimmere der satsa vi på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...