Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

UPDATE:

Dagens økt gikk i en grundig vask + polering!

Begynte med felgvask

felgene var skitne men ikke så gale egentli

IMG_0654.jpg

IMG_0655.jpg

På med bilberry

IMG_0659.jpg

Den kosten her er bare must på sånne felger

IMG_0660.jpg

Swisswax wheel brush på utsia av felgene

IMG_0661.jpg

Ferdigvasket:

IMG_0662.jpg

IMG_0663.jpg

Også måtte bilen vaskes skikkeli før polering:

Den var ganske skitten for årstiden her :P

IMG_0664.jpg

IMG_0665.jpg

IMG_0667.jpg

IMG_0669.jpg

Spraya på prickbort og venta i et par minuter før jeg spyla over bilen med såpe, bilen ble så spylt av før håndvask

IMG_0670.jpg

IMG_0671.jpg

Også var det bare å finne fram vaskehanske og bøttene, har ikke gritguard enda men har tenkt å få meg det snart

IMG_0672.jpg

Ferdi vaska bil, bare å tørke igjen

IMG_0673.jpg

Etter at bilen var tørket var det bare å ta fram voksen og begynne å polere

IMG_0678.jpg

tok ikke så mye bilder fra selve poleringsprosessen, men gikk over bilen med renseproduktet fra victoria for så å gå over 2ganger med voks over hele bilen. tok et bilde da jeg fikk voks på panseret, måtte jobbe med en panel om gangen da victoria voksen ikke skal tørke helt

IMG_0679.jpg

Her er noen bilder, photobucket er gla i å redusere bilder men får ta noen skikkelige bilder en dag og legge ut

IMG_0681.jpg

IMG_0682.jpg

IMG_0683.jpg

IMG_0684.jpg

IMG_0686.jpg

Slik skal en pen sedan se ut :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært særlig fan av E36 sedan og derfor har jeg ikke sett denne tråden før, men nå har jeg gått gjennom 59 sider, og fytti katta for en strøken bil! =P~

Synd du skal selge, men du kan gjøre det med god samvittighet for du har gjort alt riktig! Gleder meg til tråden om E60'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært særlig fan av E36 sedan og derfor har jeg ikke sett denne tråden før, men nå har jeg gått gjennom 59 sider, og fytti katta for en strøken bil! =P~

Synd du skal selge, men du kan gjøre det med god samvittighet for du har gjort alt riktig! Gleder meg til tråden om E60'n :D

hadde alle sedana sett ut som den her hadde de blitt mer populær enn coupe. hehe 8)

Jeg selv kunne aldri tenkt meg en coupe når det gjelder e36. Alt for små biler i grunn og har du litt venner og diverse, skal på ski osv osv. så trenger man sedan. Samtidig så syns jeg sedan ser mye mer bøst ut i rompa. Coupe er litt tynn sånn som jeg ser den.

Denne bilen er bygget for å brukes og ikke for å stå i garasjen halve året. så er en flerbruksbil uten tvil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde alle sedana sett ut som den her hadde de blitt mer populær enn coupe. hehe 8)

Nå høres du ut som Larsen-Racing =;

Smaken er som baken. er vell derfor de lager både sedan og coupe :-P

Men morsomste me å ha sedan er at de fleste tror det er en 316 med store felger og senk eller noe så blir de frakjørt som bare de :P

litt mer vanli at det er mer motor i coupe bilene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...