SondreLM Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Herregud for en strøken bil. Ser den titt og ofte når jeg kjører ved nesttun og omegn. Holder selv til på Fana Som sagt over her vil jeg si at den er verdt hver krone ja. Million dollar look
Disaster Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 UPDATE:Dagens økt gikk i en grundig vask + polering! Begynte med felgvask felgene var skitne men ikke så gale egentli På med bilberry Den kosten her er bare must på sånne felger Swisswax wheel brush på utsia av felgene Ferdigvasket: Også måtte bilen vaskes skikkeli før polering: Den var ganske skitten for årstiden her Spraya på prickbort og venta i et par minuter før jeg spyla over bilen med såpe, bilen ble så spylt av før håndvask Også var det bare å finne fram vaskehanske og bøttene, har ikke gritguard enda men har tenkt å få meg det snart Ferdi vaska bil, bare å tørke igjen Etter at bilen var tørket var det bare å ta fram voksen og begynne å polere tok ikke så mye bilder fra selve poleringsprosessen, men gikk over bilen med renseproduktet fra victoria for så å gå over 2ganger med voks over hele bilen. tok et bilde da jeg fikk voks på panseret, måtte jobbe med en panel om gangen da victoria voksen ikke skal tørke helt Her er noen bilder, photobucket er gla i å redusere bilder men får ta noen skikkelige bilder en dag og legge ut Slik skal en pen sedan se ut
sladjan Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Hehe ja de va helt voldsomt. men takker Synd den skal selges i grunn. men har lyst å prøve en 5serie nå
norbakken Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Har aldri vært særlig fan av E36 sedan og derfor har jeg ikke sett denne tråden før, men nå har jeg gått gjennom 59 sider, og fytti katta for en strøken bil! Synd du skal selge, men du kan gjøre det med god samvittighet for du har gjort alt riktig! Gleder meg til tråden om E60'n
sladjan Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Har aldri vært særlig fan av E36 sedan og derfor har jeg ikke sett denne tråden før, men nå har jeg gått gjennom 59 sider, og fytti katta for en strøken bil! Synd du skal selge, men du kan gjøre det med god samvittighet for du har gjort alt riktig! Gleder meg til tråden om E60'n hadde alle sedana sett ut som den her hadde de blitt mer populær enn coupe. hehe Jeg selv kunne aldri tenkt meg en coupe når det gjelder e36. Alt for små biler i grunn og har du litt venner og diverse, skal på ski osv osv. så trenger man sedan. Samtidig så syns jeg sedan ser mye mer bøst ut i rompa. Coupe er litt tynn sånn som jeg ser den. Denne bilen er bygget for å brukes og ikke for å stå i garasjen halve året. så er en flerbruksbil uten tvil....
Torek Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 hadde alle sedana sett ut som den her hadde de blitt mer populær enn coupe. hehe Nå høres du ut som Larsen-Racing
sladjan Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 hadde alle sedana sett ut som den her hadde de blitt mer populær enn coupe. hehe Nå høres du ut som Larsen-Racing Smaken er som baken. er vell derfor de lager både sedan og coupe Men morsomste me å ha sedan er at de fleste tror det er en 316 med store felger og senk eller noe så blir de frakjørt som bare de litt mer vanli at det er mer motor i coupe bilene
VegarVS Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 gratulerer med intervju om bilen din i Fahrfreude! har ikke sett det før nå
sladjan Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 gratulerer med intervju om bilen din i Fahrfreude! har ikke sett det før nå takk! nesten glemt at den var i fahrfreude selv hehe
VegarVS Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 hehe.. så jo etter at jeg skrev innlegget, at det var et blad fra 2010 haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå