Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fryder meg å se en E36 som er stilren og har styling som fremhever de vakre linjene uten at det blir for mye. Spesielt siden de aller fleste E36 enten ser lurvete ut eller er smakløst stylet. Meget pen bil som du kan være stolt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryder meg å se en E36 som er stilren og har styling som fremhever de vakre linjene uten at det blir for mye. Spesielt siden de aller fleste E36 enten ser lurvete ut eller er smakløst stylet. Meget pen bil som du kan være stolt av :)

Takk for det, kjekt å høre sånn.

fornøyd med bilen selv, syns den skiller seg ut blant mange e36 pga. fargen mest.

En ting jeg er mest fornøyd med den bilen her er at jeg ikke har hatt noen problem som helst med den siden jeg kjøpte den, kjørte 10.000km med den nå og jeg har ikke hatt en eneste problem teknisk sett på den, satt og tenkte her en dag og må bare si at jeg aldri kunne vært mer fornøyd med kjøpet og tror heller ikke det går an å få tak i en e36 med så bra teknisk stand.

Bilen har jo gått nesten 200.000 og jeg ville ikke gitt den 100.000 en gang.

Men skal sies at jeg ikke går rundt og herjer med den heller som mange andre e36 eiere :lol:

Har ikke fått lakka den grillramma mi enda så går rundt og kjører med svart ramme nå om dagen :P skal prøve å få den gjort snarest og gjøre bilen fin igjen sånn.

gleder meg til det, skal også få tatt en skikkelig photoshoot etter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lenge sida jeg kjøpte noe til bilen men nå er forskjellige deler på vei :D

Grillramma skal også lakkeres i dag eller i morgen.

delene som er bestilt:

-Gt-splittera

-M3 speil-originale

-M3 sidelister- originale

-Carbon emblemer

-nye dekk (bridgestone potenza 245/35-R18 215/40-R18 )

-Meguiars step 1,2,3 og scratch X

Så nå er det bare å få det på bilen og jeg kan si mej ferdig, for nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i dag, la merke til en dunke lyd for ikke så lenge siden på høyre sida bak. Viste det var topplageret som har gått så jeg tok og handla meg K-sport topplagera fra GS og fikk de på i dag.

Her er et lite bilde av det gamle lageret :lol:

qdtgx69n6jh84yn26mj0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en bil du har! Helt perfekt blir den når du for handla inn det du skal ha ;)

Takk for det :=)

Alt er handla inn, GTsplittera har komt men venter fortsatt på resten.

Disse carbon emblemer tok litt tid, 11-12 dager nå, men er bestilt på ebay så er nok sendt fra asia en plass eller noe :P

Mangler bare skinn etter alt er ferdi egentli, kommer til vinteren eller noe regner jeg med :P

Tror jeg må gi meg snart, har brukt alt for mye penger på bilen her hehe

Men frista litt med m52b28 også, men litt usikker på den her enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort litt i dag også.

-Skifta olje

-Vaska felgene skikkelig på innsia (sjukt med bremsestøv, må kjøre andre klosser som støver mindre tenker jeg)

-Vaska bilen

-Støvsuga skikkelig innvending og gikk over dashbordet osv. med Scholl purple 9000 (ANBEFALLES)

-Monterte Carbon emblemer (fikk ikke tatt bilde av det)

Her er noen bilder av jobben for de som liker å se bilder :D

Ny olje og filter

IMG_0204.jpg

Gammel olje :lol:

IMG_0206.jpg

Felg før fask

IMG_0207.jpg

Etter en runde med Prickbort og børste

IMG_0216.jpg

Felgene framme (disse var verst, bak var ikke så verst)

IMG_0218.jpg

Bilen ferdig vaska, bruker Soft wash gel og Chernille vaske hanske utrolig så bra resultat det blir med den og den lukter sjukt godt.

IMG_0221.jpg

IMG_0222.jpg

Støvsuga den skikkelig innvending og gikk over dashbordet osv. med Scholl puple 9000 (anbefalles)

IMG_0224.jpg

Og her er grunnen til at jeg kjøpte nye dekk, var så dum at jeg ikke hasta med å ta 4hjullskontroll, her er resultatet :roll:

Nye dekka kommer snart.

IMG_0217.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...