Pitlane_racing Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ser det er mange her på forumet som komenterer "stive" priser. Jeg vet ikke hvor dere har fått ifra at ting er gratis,men jeg tror det er mange som får lang nese hvis vrakpanten i Tyskland stiger.Da vil sansynelig ca.35-40% av billigbilene forsvinne og da vil prisene på E30,E32 og E34-deler stige merkbart,og det som er eldre vil nok sansynelig forsvinne helt. Tenk før dere klager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ja, det er uhyre mange som kommeterer dette. Og jeg har i likhet med deg vridd meg i håret over dette. Har man åpenbart ikke interesse for det som selges så skal man holde kjeft, og ikke kommentere noenting! Se f.eks på alle stakkarene som skal selge spesielle biler her på forumet. De må stå skolerett for en hel haug med "jodlere" som du fra første stund vet ikke er intressert eller trolig har cash nok til å gjennomføre noe sånt. Har man ikke planer om å eventuelt fullføre en handel på et produkt, så burde man holde kjeft. Med mindre man har noe konstruktivt og positivt som kan hjelpe salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 mhm! har merka dette selv, ting er ikke som før lenger, blir mindre og mindre av fks e30r i bra stand og nå, to.m i tyskland! Syntes jeg selger min veldig billig jeg men fremdeles så klager folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Det er ikke noe nytt at kjøper skal ha det billigst mulig, og selger skal ha mest igjen for varen. Men det er mye tull her inne spess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Syns nå uansett man burde advare folk mot å kjøpe noe som dårlig.Evt gi informasjon om feks selger har feil/mangelfulle opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ser det er mange her på forumet som komenterer "stive" priser.Jeg vet ikke hvor dere har fått ifra at ting er gratis,men jeg tror det er mange som får lang nese hvis vrakpanten i Tyskland stiger.Da vil sansynelig ca.35-40% av billigbilene forsvinne og da vil prisene på E30,E32 og E34-deler stige merkbart,og det som er eldre vil nok sansynelig forsvinne helt. Tenk før dere klager enig enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Det er ikke noe nytt at kjøper skal ha det billigst mulig, og selger skal ha mest igjen for varen. Men det er mye tull her inne spess. Jeg tror ikke at det er flere tåpelige kommentarer vedr. stive bruktbilpriser her inne enn i andre fora (med et lite forbehold om at det er endel yngre folk her inne som kanskje har urealistiske forventninger generelt), men ellers er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Det er en uting at folk kommenterer i salgsannonser i det hele tatt. Hele poenget med å bruke forumet til salgsannonsene er at man skal kunne spørre selger om et relevant og fornuftig spørsmål og få et svar som alle som lurte kan lese. Som vi har lært fra vi var små; det er alltid noen andre som lurer på det samme. Allikevel, en eventuell økt vraktpant i Tyskland vil nok bare føre til enda mer handel fra Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå