E.H.D Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hvis dette faktisk er hennes M5 så er det skikkelig kult. http://www.youtube.com/watch?v=7V_yIXlqgm0
benger Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 For min del så syntes jeg at jenter som kjøper stajla biler, snakker om bil som om de skulle vært eksperter på det med bl.a annet skruing osv blir rett og slett turn off til de grader! Jenter som kjører rundt i rosa japseplast, Celica, Golf3 med styling og lakkdekor osv blir bare helt feil og harry. Jenter i mine øyne skal være diskret i bilvalget, greit at de velger noe stilig, men ikke sånn stylet plastcrap. Og de skal heller ikke snakke om mekking og skruing på samme nivå som gutta, = guttejente = NO ! De kan få kjøre rundt i en søt Lupo/Micra/ gjerne gul, med noen fine felger, eller f.eks BMW 1-serie/Mini Cooper alt etter som lommeboken Jentene skal være av den litt mer feminine arten, som ikke bryr seg om hvor mange tommer potta er på, eller hvor mange hester som sitter under panseret. F.eks min kjæreste(skal ikke legge ut om privatlivet, men), ser etter VW Lupo nå.(ganske ny bil til grei pris) Gul er favoritten, og hun kommer med så mange fine kommentarer. "-Oi, felgene ser ut som blomster! Den er som en teddybjørn foran!, Den 1-serien var pen med øyevipper/mascara" osv, det er det søteste jeg hører jeg ass Hun drømmer om en hvit 1-Serie coupe med M-pakke. Det står det respekt av
Mr.Silver Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Pene damer i pen bil er driit tøft for å si det mildt Som f.eks når dama kommer i E91`n med 20" å henter meg ute på byen etter en fuktig aften.. det må jeg si TØFT! Folk ser som fy på bilen også legger de merke til den fine dama inni Dette blir vell en av de kjipe situasjonene for andre men bra for meg
Torek Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva syntes dere EGENTLIG om jenter som har fin bil? Hvis dere feks ser ei ute i morgen rushet.. Hva er det første dere tenker da?"kult, enkelt og greit" ..for så å vinke, tute og skrike alt jeg makter i håp om å få oppmerksomhet og deretter kapre hennes hjerte slik at jeg kan låne bilen hennes Har den metoden funket for deg før? Den var jo ganske så orginal da ..eller ikke Hehe.. Kommer aldri til å gjøre noe i nærheten av det jeg skrev der. Det rette tidspunktet for å sjekke opp ei dame er nok ikke da jeg sitter i bilen for å si det sånn..
MortenK Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Dersom dama er ute og kjører i en UTROLIG fet bil, som er utrolig dyr og alt mulig slikt, så kan det vel helt ærlig sies at en tanke som er tenkt er: "Den har'a pult seg til"..Men har jenta en fet bil, som tydelig erhennes, som er fin og slikt, så er det kult Jenter med fine biler og som er bil interessert, det er turn on for min del Den tanken har jeg hatt mange ganger! Spessiellt hvis bilen er ordentlig fin og strøken og jenta er fin/milf.
Dr_S Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jenter kan gjerne ha fin bil og være bilinteressert, men at de skrur selv og bytter clutch f.eks på egen hånd er litt turn-off ja
PIIIPower Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jenter kan gjerne ha fin bil og være bilinteressert, men at de skrur selv og bytter clutch f.eks på egen hånd er litt turn-off ja Samma f... høl er høl og jaggu blir det jo økonomisk også
S.Nilsen Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 stemmer så lenge ikke dama veier over 75kg...hehe
MonicaM3 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Det trur jeg kommer ann på gitt.. Trur nok jeg hadde begynt å le litt gitt JIPPI Hadde jeg virkelig fått deg til å le... Hadde jo hvertfall gjort noe riktig da...eller Hehe... Ja..jo.. du hadde jo det da
S.Nilsen Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 85% av jentene som kjører feite biler!er ikke eid av dem selv!det er fakta nesten hele tiden! men flott at noen jenter har kule biler!
850i Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hvis dette faktisk er hennes M5 så er det skikkelig kult.http://www.youtube.com/watch?v=7V_yIXlqgm0 Tenkte mere at "om det er hennes naturlige pupper ville det vært skikkelig kult", men jenta var tøff på gassen om det var hun som tok av rett etterpå
Hyggmaister Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Jenter kan gjerne ha fin bil og være bilinteressert, men at de skrur selv og bytter clutch f.eks på egen hånd er litt turn-off ja Now way, hadde vært sååå rått "Kjære, kan ikke du gå å brenne av de gamle foringene mine da?" eller.."Søta, jeg havarerte kassa i dag...you fix, sweet?" Kunne vi hatt kosekvelder i garasjen...innbada i olje....stopper der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå