Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Damer som kjører E30, det er det tøffeste og floteste jeg ser på veiene.

Jeg har den samme fetishen selv. :lol:

Men hvis de kommer i en e30 som er finere og i bedre stand enn min, er det turn-off. :P

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er litt gøy at det er overraskende mange damer som vil lære om bil!

Dette er en positv utvikling syns jeg :)

Mange venniner som spør om jeg kan lære dem diverse, oljeskift, filter, dekk osv..

Er gøy det, så når jeg ser damer i fine biler så er det faktiskt ikke ofte jeg tenker det er typen sin.. Alt avhengig av hvordan dama og bilen ser ut men.. ikke ofte jeg tenker det vertfall!

Det er bare cool ;)

Skrevet
Ja, det er meget positivt det. Og dersom dama er glad i øl også, er det jo enda bedre. Da kan man stå på gårdsplassen, ta noen pils, skifte dekk, tar vår/vinterstellet på hver sin bil og ha en koselig lørdag e.l. :)

Ja det hadde jo tatt seg ut.. hehe :lol:

Kunne blitt rett så koselig det ;) hehe... men vel og merke, ikke kjørt noe etter man hadde drukket øl. Jeg er da til tider litt fornuftig :)

Skrevet
dette var en snodig tråd...

Ser det er mange av dere gutter som ikkje liker meg iallefall.

Etter å ha lest listen med fakta om Astri, synes jeg heller det er vanskelig å ikke like Astri.

Noen få høydepunkter:

*Ingen mannfolk har noen gang betalt for bilen min!!!

Her får du seriøst med plusspoeng hos meg.:)

*Eg skrur sjøl

Ser ikke noe problem her.

*Eg har ein liten fantasi om å kjøpe meg et flak av en amerikaner...

Joda - i alle fall hvis man har plass til å ha et flak stående - noe som bringer oss videre til neste punkt:

*Eg vil kjøpe ein gammale gård med en nedlagt låve og fylle den opp med biler eg kan kose meg med.

Høres ut som om vi får gjøre som mafiaen: Dele landet mellom oss, slik at vi ikke driver opp prisene ved å by på de samme gårdene.;)

Takk. :D Te deg og Knut_Olestad, det er godt noen liker meg iallefall. :D Så kan de andre få sitte der alene med de sære meningene sine... Vil ikkje sei at eg ser så serlig guttete/mandig ut heller eg da. 60 kg og 163 høy... :?

Skrevet
Når kommer det et bilde av Monicam3?

Hun går inn i kategorien, fin dame som liker bil ;) hehe..

Hm... Liker bil hverfall! :)

Sa bare meningen min jeg vet du ;) Så hos meg er du en fin dame som liker bil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...