Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tenkte meg de,fjusk og fanteri....

Hahaha, ja ikkje sant? Men du ska jo kje sjå vekk i fra at du har møtt på meg...

kanskje de var min rabbit gti du hadde? en hvit 84?
Skrevet
tenkte meg de,fjusk og fanteri....

Hahaha, ja ikkje sant? Men du ska jo kje sjå vekk i fra at du har møtt på meg...

kanskje de var min rabbit gti du hadde? en hvit 84?

Nei, den var rød...

Skrevet

men om vi skrur så betyr jo ikkje det at vi ruller oss rundt i olja

Nei dessverre ikke :wink:

Hihi, thats the kinky spirit boy. ;)

8)

Skrevet

hahaha, syns du begynner å bli frekk her nå:P Sjøl om eg har sett den før og må innrømme at det e ganske tragisk akuratt det eksempelet der....

Skrevet

hmm.. skal jeg være helt ærlig, så synes jeg jenter med grombil er helt nydelig! spesielt dersom de har litt pulver under panseret og. det er faktisk det som tar oppmerksomheten min lettest. må vel henge meg på flere utsagn her, som konkluderer med at man gjerne må se an dama kontra bilen hun kjører. dvs. 20 år gammel jente, med ny lexus SUV = ikke hennes, men pappa sin, men 20 år gammel jente i en e30 eller e36 M3 har jeg ikke noe problem med å tro er hennes, dersom man kan se at hun ikke trives bak rattet i den, eller er overnervøs, da gjerne fordi hun er redd for å ødelegge bilen til typen. :D Dama mi kjører rundt i denne: (ja, den er hennes til odel og eie!)

dsc00257z.jpg

eller se første bilen i denne filmsnutten: http://www.youtube.com/watch?v=nMhfO-ZQNMw

og hun KAN å bruke den. sånt synes jeg er tøft! 8)

så monicaM3: Jeg synes du skal ha all cred for å ha en feit bil! hadde ikke løftet øyelokka engang for ei dame som "hater" bilinteressen.

og et lite råd. ikke legg ut bilde av deg her. det ender med at du får en skare av meldinger fra gutta som har hatt mang en våt drøm om å ha ei blond dame med egen M3! ;)

Skal vi la tråden gå on-topic igjen? i verste fall kan dere lage dere en "bimmers-sjekketråd" :roll:

Skrevet

M3Cabriolet; Har ingen planer om å legge ut bilder av meg selv her ;) Tråden var rett og slett bare for å vite hva dere gutter egentlig tenker og mener om jenter med bilint, ikke hva dem syntes om MEG.

Skrevet

Men om jeg hadde sett en blond Jente i en gul strøken M3, så spørs det ikke om 535. hadde fått smake en hard nedgiring får og få ett glimt til;) Damer/Jenter med strøken Bmw eller sånn generellt strøken bil som man ser ikke er helt orginal eller faktisk har opplevd en vask mer enn hver 4 uke, får meg til å bli nysgjerrig;)

Skrevet

Jeg synes i grunnen dette er to helt uavhengige ting. Selvfølgelig hyggelig og gøy om jentene har fine biler, men har det ikke akkurat som et krav :P Da synes jeg at det er mye viktigere at de tar vare på de bilene de har; holder dem nogenlunde rene og ryddige :?

Skrevet

Dama mi kjører e30 ;)

Hun elsker e30 :P

Så hun er vell ikke så vanskelig til å overtale til å spytte inn penger til en m3 snart;)

Er med i garasjen også, så lenge det ikke er for kaldt ute:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...