viplash Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Time and place baby... Time and place... hehe Så bra... Er tydeligvis ikke bare jeg som ikke får det der ut av hodet. Var ingen på jobben som hadde testet det, men de ville ha full rapport. hehe... Eneste kravet sjefen la var at det ikke skjedde med noe av vårt utstyr.hehehe. Får det ut av hodet nei! Du måtte lufte det på jobben ja? hehe Når dem vil ha rapport.. er det utskriften kanskje? Heeele utskriften fra start til slutt Jeg tror vel ikke de hadde nøyd seg med rapport som; "det var kult, så utslaget/så ikke utslaget"..hehe.. Tror nok de ville sett utskriften ja. hehe.. klarer og få det ut av hodet nei. Erru gal?! hehe.. Har kommet til den konklusjonen at jeg er nødt til og få testet det engang. men det er lettere sagt en gjort tror jeg.
MonicaM3 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Utfordringen er vel å få tak i en EKG.. Tuppa skulle nok ikke vært no problem!
viplash Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 En EKG skulle jeg alltid ha klart og hoste opp en eller annen plass. Det er nok et relativt lite problem
bergeee Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 i dag så jeg to strøkene jenter i en bmw 320 den over e46 husker ikke hva den modelen het. stasjonsvogn. ikke en dag over par og 20 i vertfall. så ser jeg den forfra og bilen var strøken. så når de kjører forbi ser jeg baken på den er rygga inn. standar:)
kuanov Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva syntes dere EGENTLIG om jenter som har fin bil? Hvis dere feks ser ei ute i morgen rushet.. Hva er det første dere tenker da?"kult, enkelt og greit" ..for så å vinke, tute og skrike alt jeg makter i håp om å få oppmerksomhet og deretter kapre hennes hjerte slik at jeg kan låne bilen hennes Har prøvd denne metoden i en del år nå...og konklusjonen i mitt tilfelle er vel at den er 99% feil (jeg får jo oppmerksomhet da )...men jeg gir ikke opp, prøver fortsatt
viplash Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva syntes dere EGENTLIG om jenter som har fin bil? Hvis dere feks ser ei ute i morgen rushet.. Hva er det første dere tenker da?"kult, enkelt og greit" ..for så å vinke, tute og skrike alt jeg makter i håp om å få oppmerksomhet og deretter kapre hennes hjerte slik at jeg kan låne bilen hennes Har prøvd denne metoden i en del år nå...og konklusjonen i mitt tilfelle er vel at den er 99% feil (jeg får jo oppmerksomhet da )...men jeg gir ikke opp, prøver fortsatt Kan man kalle det litt naiv, elelr bare at man ikek vil innse fakta? hehe
Hansh Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Stå på Kuanov! Hehe.. Fordi du synes det er god underholdning eller fordi du hadde latt deg sjarmere?
MonicaM3 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Det trur jeg kommer ann på gitt.. Trur nok jeg hadde begynt å le litt gitt
wicky124 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva er egentlig dealen med MEGASTORE FEITE JENTER og mikrobiler slik som opel corsa eller fiesta?Lagt merke til deg ofte at meget store jenter har meget små trange biler..mens de små tynne søte liker store fancy biler...merkelig..
NiklasJa Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva er egentlig dealen med MEGASTORE FEITE JENTER og mikrobiler slik som opel corsa eller fiesta?Lagt merke til deg ofte at meget store jenter har meget små trange biler..mens de små tynne søte liker store fancy biler...merkelig.. Haha. Har også lagt merke til dette "fenomenet" Ellers så er jeg veldig fordommsfull ovenfor jenter som kjører dyrere biler. For meg er det bare skilt som det står optatt på. Men selvfølgelig så finnes det unntak som bekrefter regelen.
Hansh Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Det trur jeg kommer ann på gitt.. Trur nok jeg hadde begynt å le litt gitt Da krysser jeg av for underholdning! Har en kamerat som i alle år, særlig mens han var single alltid begynte å ruse motoren, spinne litt, osv, hvis det dukket opp noen fine jenter i en bil ved siden av (eller på gaten). Vi andre fikk ihvertfall noe å le av!
viplash Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Kanskje de megastore damene føler seg litt tynnere og slankere om de klarer og "kle på seg" en Opel Corsa e.l.?!
Hansh Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva er egentlig dealen med MEGASTORE FEITE JENTER og mikrobiler slik som opel corsa eller fiesta?Lagt merke til deg ofte at meget store jenter har meget små trange biler..mens de små tynne søte liker store fancy biler...merkelig.. Haha. Har også lagt merke til dette "fenomenet" Gjelder ikke dette store personer generelt, men det er fasinerende mange små personer som kjører store amerikanere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå