Gå til innhold

e46 m3: jubileums utgave, hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det fargen tro? at den er Imolarød

Skrev jeg å så etterpå at du kanskje har den fargen på E46 din, :)

Skrevet

Skrev jeg å så etterpå at du kanskje har den fargen på E46 din, :)

hehe, min er nok ikke imolarød... min er endel mørkere...

Skrevet

ingen som har noen teorier?

Personlig så tror jeg det er å ta en "luring" når man skriver slike ting i en salgsannonse, men hva vet vel jeg....

Skrevet

Imolarød er vanlig farge på E46 M3, regner med at jubileumsutgaven vil si competition package? Kanskje han har bare ikke forstått dt helt, men competition utgaven kom med alcantra ratt der du kan slå av DSC på rattet. Større bremser (CSL sine tror jeg), CSL sitt sånn "greie til å styre med... den som er den som går ut mot hjulene.. (husker ike hva dt het akk nå..) for bedre rattpresisjon, også alcantra på håndbrekk og girstanga..

Så det så, er mer skeptisk pga selger skriver at bilen er ventiljustert? Err, var det ikke hydrauliske løftere på den a? Og jo, det at han ikke kan si hvorfor den er akkurat den utgaven. Mente de bilene kom i mer spesielle farger som Interlagos Blue, og en rødfarge som lyser litt oransj. Samme farge som S. Arnesen sin bil når den er i sola. :P

Bare å redigere med om jeg tar feil :) Da lærer jeg no nytt, men det var dette jeg mente jeg fikk med meg.

Skrevet

Godt du kom frem med noe fakta tripled :) Kan ikke se at belgen rundt girstanga er alcantara men :?

Syns også det er litt rart at selger ikke promoterer disse ekstra gadgetene denne kjerra skal ha om det er en jubileums utgave... :?

Hvilket jubileum er det det er snakk om da?

Skrevet
Godt du kom frem med noe fakta tripled :) Kan ikke se at belgen rundt girstanga er alcantara men :?

Syns også det er litt rart at selger ikke promoterer disse ekstra gadgetene denne kjerra skal ha om det er en jubileums utgave... :?

Hvilket jubileum er det det er snakk om da?

en hyllest til bmw 2002?
Skrevet

Denne bilen er en helt vanlig M3, verken jubileumsutgaven eller competition utgaven. Sjekket nettopp vin nr gjennom skilt.

Det jeg skrev over var competition package.. Husker at dt sto noe om jubileumsutgave et annet sted, men da var det jo en M3 med absolutt alt av ekstrautstyr som var jubileumsutgave. Og den kom jo ut sent 2004, men registrert 2005 alle sammen, 5-årsjubileum for E46 M3. Men mer spesifikt vet jeg dessverre ikke, men i og med at det er alt ekstrautstyr så burde den da ha minst det samme som competition hadde?

Skrevet
Så det så, er mer skeptisk pga selger skriver at bilen er ventiljustert? Err, var det ikke hydrauliske løftere på den a?

Nei.

Med limit på 8000 rpm, og hastigheten den når disse på, var ikke hydrauliske løftere noe løsning på S54B32 motoren.

Ventilene skal sjekkes, evt justeres, hver Inspection 2, med shims som byttes ut under vippearmene.

Skrevet

Denne har gått her i bygda. Eieren som hadde den da og gikk og sa det var en spesiel utgave som var prod i bare 5 eks.Bare tull. ser og det står att den ikke er vinterkjørt. det var den da den jikk her..

Skrevet

Blir litt teit synes jeg å skryte på seg at den ikke er vinterkjørt... Tror ikke at det er en avgjørende faktor om den blir solgt eller ikke.

Men hadde jeg vært interessert i den f.eks og funnet ut nå at den faktisk HAR vært vinterkjørt så blir man mistenkelig. Er det mer han skjuler?

Litt fristende å ringe fyren, hehe.

"Jubileumsutgave ja? Hva er det som gjør den til det? Og ser at bilen ikke er vinterkjørt... bilen din er nemlig observert på vinterføre."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...