jojr Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Jeg er mye her inne fordi jeg har en regel som sier at jeg ikke skal ha lån på bilene mine, kan vel kalles bilgal, så det sier seg selv at jeg da hadde lånt MYE penger for å få den bilen jeg hadde hatt lyst på, å antageligvis byttet BMW ofte Det gør at jeg må kjøre litt eldre BMWer. er defor ofte her inne fordi jeg lurer på ting. (sikkert mye dumme spørsmål) men ser dessverre i mange tråder jeg går igjennom, ofte at folk legger igjen mld som sier "vet du ikke det engang om BMW så har du ikke noe her inne å gøre" er du helt dum el lignende. Så til dere som er så dyktige er det ikke bedre at dere forklarer på en orntlig måte. eller bare la være å legge igjen noe beskjed.
bad_ip Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Offentlig forum og mange forskjellige mennesker... Finnes mange rare skapnigner her i verden. Skjønner at det kan være utrolig irriterende når du prøver å lære om bmw så får du idiotiske kommentarer. Men mitt tips er bare å ignorere slike folk som ikke har bedre ting å gjøre på. Men er ikke alltid like lett.
S.Arnesen Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Jaha, hørtes jo spesielt ut. Aldri registrert noe slikt her på forumet...
oddis Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Ikke sett så altfor mye til dette jeg heller. Ta fram noen eksempler. På et forum finnes det som sagt mange mennesketyper, og etterhvert lærer man seg å sile ut de som er behjelpelige og vet hva de snakker om med de som bedriver skyggeboksing og mindgames. Selv bruker jeg å henvende meg til de samme 10 brukerne her på forumet (gjerne på PM eller via MSN) om det er noe spesifikt jeg lurer på, eller vil ha deres synspunkter på.
Simpel Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Har ikke sett så mye av det du beskriver her inne. Men det finnes såklart. Og at det er en helvetes jævla uting er nå hvertfall sikkert. Jeg har stilt maaange dumme spørsmål her, men har stort sett fått seriøse svar. Litt vittigheter må en jo tåle og
jojr Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Ja ikke missforstå det er helt klart mest bare positivt, men noenfå unntak som er utrolig irriterende. Å skal mer til for å vippe meg av, men hender jeg leser innlegg fra nye her som får noen orntlig tåpelige svar. Skal vel heller ikke begynne å kopiere eksempler for å henge ut noen.
oddis Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Jo, det syns jeg. Viktig å få fram hva du mener. Men man behøver ikke å tråkke på noen tær. Hva man skriver på et forum forblir lesbart for allmenheten i evig framtid, og må tåle diskusjon, om det er kontroversiellt.
Sir Hofstad Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Håper ikke det var tråden om 909 du mente? mulig jeg var "kort" i begynnelsen, men prøvde å gi ok svar Forøvrig ville det vært tåpelig av noen med fler innlegg osv å svare en ny med det du beskriver...
jojr Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Nei nei absolutt ikke der var det jeg som ikke hadde lagt ut nok info til å forstå hva jeg mente
ice69 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Noen kan det jo være... men syntes forumet er kjempe bra... Kan jo til tider være frustrerende å få de samme spørsmålene hele tiden... hadde folk giddi og bruke "SØKE KNAPPEN" så er v det meste tatt opp her Men som det sies.... DU trenger ikke å kritisere
Bjørner Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Har i all hovedsak innstrykk at dem som bruker og skriver i forumet er skikkelige folk, liten fortisfaktor. Har oppleved et par ganger å bli kalt idiot ol, men da har jeg sagt i fra at misliker formuleringene. Mange skriver i muntlig form og da kan endel formuleringer virke negative eller nedlatende, men ikke sikkert det var tilsiktet. Det jeg syns vi kan bli bedre på er å ta ansvar for de postene man har startet og 'avslutte' dem med å gi tilbakemelding hva som ble løsningen. Eller ting man har prøvd som ikke gjorde ting bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå