Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

føler at alle venter i spenning her :P .. det gjør egentlig jeg også :P

vet ikke om det ble tett enda :o .. det for tiden vise .. men for en eller annen grunn så står btr`en fast på 1 bar, uansett hvordan jeg stiller den .. og han fjusker som et uvær .. er ikke sikker på hva som kan vere gale :S .. muligens pumpa som er fucked .. i morra kommer mest sannsynlig en film ivertfall :)

Skrevet

hehe .. har ikke kommet så langt at jeg har kjørt meg i hjel enda a-dekk :P .. tipper den dagen kommer da men .. ja :) .. vi for se hvordan det går i morgen .. ;)

Skrevet
da var toppen på plass og tighta med ca 90nm :) .. får se om jeg får på innsuget og diverse nå idag og sette isammen resten i morgen tidlig :)

Skal du ikke etterdra også da etter at den er blitt varmekjørt?

Skrevet
da var toppen på plass og tighta med ca 90nm :) .. får se om jeg får på innsuget og diverse nå idag og sette isammen resten i morgen tidlig :)

Skal du ikke etterdra også da etter at den er blitt varmekjørt?

usikker .. a-dekk sin oppskrift sa ikke noe om det da :)

Skrevet

ble desverre ingen filming eller noe sånt idag .. jobba overtid så .. om jeg ikke skal jobbe overtid i morga blir det å skru å prøve litt forskjellig da .. :)

Skrevet

har nå vert ute å skrudd litt .. fant ut at den orginale btr`en faktisk er tett :o .. er ikke så rart at jeg ikke fikk utslag på den justerbare btr`en da :P

Skrevet
njea .. som sakt, den orginale bensintrykks regulatoren er fucked :P .. ødelagt og tett elns .. så må lage til en plan der :P

eg har sikkert 10 sånne til overs...hehe, berre å høyre rundt i nærområdet ditt det....:) altid en eller anna som har BTR til m20 ;)

Skrevet
jepp :P .. skal se mer på det i morgen ;) .. men hadde vert best om jeg hadde fått fjerna den :P

Borr hull i den.. er best å bare bruke den andre btr og kan du borre hull i denne som er orginal så bensinen bare strømmer rett i mellom.. Er gjort på 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...