furis81 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 d var 1600+mva for trykktesting og planing var 8-900 + mvA TROR JEG... Barre å ringe.. hyggelige betjening..!
|Ole| Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 bilen har også begynt å "riste" litt når jeg gir på i første og andre gir og litt tredje .. lurer på om det feste med sånn gummi ring opplegg på drivakselen er dårlig ? .. det festet der akselen er "knekt" på en måte .. hehe .. aner ikke hva det heter Hadde samme sjukdommen på min og da var det opphenget til mellom akslinga som var gåen jah
Andii2k7 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 d var 1600+mva for trykktesting og planing var 8-900 + mvA TROR JEG...Barre å ringe.. hyggelige betjening..! janei betjeningen er hyggelig, men prisen blir fort uhyggelig for å si det sånn .. etter min erfaring iallefall
Andii2k7 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 bilen har også begynt å "riste" litt når jeg gir på i første og andre gir og litt tredje .. lurer på om det feste med sånn gummi ring opplegg på drivakselen er dårlig ? .. det festet der akselen er "knekt" på en måte .. hehe .. aner ikke hva det heter Hadde samme sjukdommen på min og da var det opphenget til mellom akslinga som var gåen jah japp, jeg hadde det også på min forrige E30 .. menne finnes der en "forsterket" version av denne ?
endre88 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hei hadde du ned dreide stmepler ? isåfal kem som gjorde det og koryme skal det dreies av ?
Andii2k7 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 hei hadde du ned dreide stmepler ? isåfal kem som gjorde det og koryme skal det dreies av ? har orginal innmat jeg .. utenom MLS pakningen
|Ole| Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 bilen har også begynt å "riste" litt når jeg gir på i første og andre gir og litt tredje .. lurer på om det feste med sånn gummi ring opplegg på drivakselen er dårlig ? .. det festet der akselen er "knekt" på en måte .. hehe .. aner ikke hva det heter Hadde samme sjukdommen på min og da var det opphenget til mellom akslinga som var gåen jah japp, jeg hadde det også på min forrige E30 .. menne finnes der en "forsterket" version av denne ? Det er eg usikker på faktisk
furis81 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Jeg har ikke dreet ned stempelene selv... men d skal være ned dreide kat stempel... men jeg tror du senker kompresjon barre med å skifte til kat stempel..(katalysator)
Andii2k7 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Filmen henne da? har ikke skaffet ett kamera som jeg kan filme med enda ..
Andii2k7 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Jeg har ikke dreet ned stempelene selv... men d skal være ned dreide kat stempel...men jeg tror du senker kompresjon barre med å skifte til kat stempel..(katalysator) hmm .. har ikke kat stempelene høyere komp da ? ..
Andii2k7 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 var ute å tok noen bilder idag .. har også bestilt meg ny hardy kobling til mellomakslingen, sorte DE lykter og sorte nyrer ..
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Bilen ser bra ut den kor masse lader du no, går bilen reint på heile registeret ?
KalMar Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 nå er det bare en film som mangler så ut som en grei bil du hadde der !!! merker æ blir gira for å ned å skru på min e30
E36Cab1 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Blitt kvitt barnesjukdommene du har vært plaga med nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå