Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
bilen har også begynt å "riste" litt når jeg gir på i første og andre gir og litt tredje .. lurer på om det feste med sånn gummi ring opplegg på drivakselen er dårlig ? :P .. det festet der akselen er "knekt" på en måte .. hehe .. aner ikke hva det heter :P

Hadde samme sjukdommen på min og da var det opphenget til mellom akslinga som var gåen jah ;)

Skrevet
d var 1600+mva for trykktesting og planing var 8-900 + mvA TROR JEG...

Barre å ringe.. hyggelige betjening..!

janei betjeningen er hyggelig, men prisen blir fort uhyggelig for å si det sånn .. etter min erfaring iallefall :)

Skrevet
bilen har også begynt å "riste" litt når jeg gir på i første og andre gir og litt tredje .. lurer på om det feste med sånn gummi ring opplegg på drivakselen er dårlig ? :P .. det festet der akselen er "knekt" på en måte .. hehe .. aner ikke hva det heter :P

Hadde samme sjukdommen på min og da var det opphenget til mellom akslinga som var gåen jah ;)

japp, jeg hadde det også på min forrige E30 .. menne finnes der en "forsterket" version av denne ? :)

Skrevet

japp, jeg hadde det også på min forrige E30 .. menne finnes der en "forsterket" version av denne ? :)

Det er eg usikker på faktisk :)

Skrevet

Jeg har ikke dreet ned stempelene selv... men d skal være ned dreide kat stempel...

men jeg tror du senker kompresjon barre med å skifte til kat stempel..(katalysator)

Skrevet
Jeg har ikke dreet ned stempelene selv... men d skal være ned dreide kat stempel...

men jeg tror du senker kompresjon barre med å skifte til kat stempel..(katalysator)

hmm .. har ikke kat stempelene høyere komp da ? ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...