Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Synd å selge da:(Stemmer det at jeg har sett denne i ørsta? Rå bil, bra du bytta baklykter vertfall:D jaa, er egentlig litt synd det :/ .. det kan stemme ja .. takker .. ja, mye bedre med helrøde lykter
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 hva er problemet med sprutet? usikker .. sprutet skulle jo vere plug and play .. meen, den starter og går .. men med feiltenninger osv .. jeg har ikke peiling på datasprut .. så aner ikke hva som gjør det .. men om bare en med peiling på det ser på det så skal det ikke vere noe problem å fikse
E30 Andreas Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 så det er bare et tomt map du har? hva med å få bremset bilen? mvh Andreas
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 så det er bare et tomt map du har? hva med å få bremset bilen?mvh Andreas nei, der ligger inne ett map fra en med ca samme motor .. bare litt større dyser .. er jo derfor jeg da kunne bruke det som ett grunnmap og eventuelt da fått bremset bilen etterpå ..
OLEZZ Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Altså, hvis den starter så må du jo få noen til å koble seg inn å sjekket mappet.
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 ja, men er ikke så veldig mange rundt om her som har peiling på haltech .. det som er problemet ..
E30 Andreas Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 har du en pc å koble til sprutet da? kan du beskrive hvordan den går? pent på tomgang og penkjøring? hva har du for tennings system? (står sikkert lengre bak i tråden men orker ikke leite ) Andreas
|Ole| Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Eg syns du skal beholde bilen, dette er ein av dei trådene eg har vert mest aktiv på. Er mektig imponert av arbeid og pågangsmot, er nokk av folk her som vil hjelpe deg teoretisk. I tilegg så bur du knappe 3 timer fra førde der eg holde til, ettersom eg har forstått blir hovud verkstedet til Kimmit her etter jul. Om du ikkje har fått det til til da kan eg snakke med dei så hjelper dei deg sikkert om du gidde å dra bilen hit da...
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 har du en pc å koble til sprutet da? kan du beskrive hvordan den går? pent på tomgang og penkjøring? hva har du for tennings system? (står sikkert lengre bak i tråden men orker ikke leite ) Andreas har en pc å koble til sprutet ja .. den klarer å gå på tomgang etter jeg må pumpe på gasspedalen når jeg "kinner" for å få start .. går ikke pent nei .. rører jeg gass pedalen når den går på tomgang så dør den .. orginalt tennings system .. sprutet er laget slik at eneste jeg måtte gjøre for å få det til å fungere var å skifte triggerhjul og føler med den som følgte med .. sette på temp sensor og tps sensor på orginal LMM kontakten .. og da skulle det vere tut og kjør ..
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Eg syns du skal beholde bilen, dette er ein av dei trådene eg har vert mest aktiv på. Er mektig imponert av arbeid og pågangsmot, er nokk av folk her som vil hjelpe deg teoretisk.I tilegg så bur du knappe 3 timer fra førde der eg holde til, ettersom eg har forstått blir hovud verkstedet til Kimmit her etter jul. Om du ikkje har fått det til til da kan eg snakke med dei så hjelper dei deg sikkert om du gidde å dra bilen hit da... takker og bukker du ! .. jeg har lyst å beholde bilen egentlig .. men jeg trenger pengene siden jeg har kjøpt meg leilighet .. så må nokk desverre selge :/ .. vi kan jo se på saken om jeg plutselig ombestemmer meg og beholder bilen .. men det ser mørkt ut siden jeg trenger pengene jaa ..
|Ole| Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hadde eg hatt råd skulle eg kjøpt den av deg men som du kanskje har fått med deg har eg begynt på eit nytt prosjekt og har planer om å fullføre den før eg kjøpe nokke nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå