Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mener jeg har sett noen ha TPS på lmm`en, så kanskje det var det han mente. tps bare på trykkrøra skal vel funke heller dårlig

å hva skal han med LMM? er da heller ingen tps på den :wink:

Skrevet

var på en bitteliten prøvetur idag me sommerdekk på snøføre ! :P ..

virker som alt er bra !

så er bare å vente til snøven forsvinner så blir det film :D

Skrevet

var ute å prøvekjørte bilen igjenn på tørr vei :) .. var både skummelt og gøy ! ..

bilen går nå skummelt gått synes jeg .. turte ikke å gi den max :P ..

men er meldt minusgrader igjenn framover .. men skal få til en film etter snøven forsvinner helt ! ..

bestilte meg også ny register reim sett idag :)

tror jeg skal få skiftet den i helga ;)

Skrevet

det er bra :) hvordan virker bilen ellers? starter og går fint på tomgang eller? hvordan drar den oppåver på registeret? napper det noe liksom?

lurer bare på hvordan det chip og dyse opsettet virker? ;)

Mvh Andreas

Skrevet
det er bra :) hvordan virker bilen ellers? starter og går fint på tomgang eller? hvordan drar den oppåver på registeret? napper det noe liksom?

Mvh Andreas

jeg kjører på med datasprut nå .. det fungerer bedre enn turbochip ..

starter og går fint på tomgang ( litt ruskete når den er iskald ) .. napper 1 gang i begyndelsen på registeret når jeg gir på .. men ellers helt topp hele veien .. men har ikke tørt å gi den fullt ut til turtallsperra enda :P ..

men dataspruten jeg kjører med nå er bare grunnmappet til min bil .. kan hende det er derfor den napper den ene gangen når jeg gir på .. :)

Skrevet

Mvh Andreas

jeg kjører på med datasprut nå .. det fungerer bedre enn turbochip ..

starter og går fint på tomgang ( litt ruskete når den er iskald ) .. napper 1 gang i begyndelsen på registeret når jeg gir på .. men ellers helt topp hele veien .. men har ikke tørt å gi den fullt ut til turtallsperra enda :P ..

men dataspruten jeg kjører med nå er bare grunnmappet til min bil .. kan hende det er derfor den napper den ene gangen når jeg gir på .. :)

herregud ja selvfølgelig kjører du datasprut :P veit da egenltig det, :? var jo jeg som sa at du må kalibrere tps å sånn, haha

gjelder å følge med på hva man skriver kansje? :P

var det e6k eller e6x eller s?

mvh Andreas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...