Andii2k7 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WJQOakohcbE link til liten film av stikkflammer ved RPM limit på 6000 .. beklager den dårlige kvaliteten .. mobilkamera
danielo Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Hehe tøft:p men må få se litt kjøring! Er det masse is der?
Andii2k7 Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 kjøring skal det bli video av vet du ! .. må bare få tak i skikkelig kamera ... tja .. snøva litt i natt .... drittlei av denne snøven ..
|Ole| Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 ja, stikkflammer er morro ! No må du filme nokke kjøring snart, samme om det er på snø eller is Ikkje for å vere frekk men du må prøve å få litt bedre kvalitet på filmen
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 jeg MÅ nesten det ja ! .. skal kjøpe meg kamera når jeg får lønn ! .. er jo ingen rundt om her som har videokamera jeg kan få låne .. du er jo ikke frekk .. jeg vet at kvaliteten på filmen jeg gidde link til nå var dårlig .. var derfor jeg skrev : beklager for den dårlige kvaliteten .. mobilkamera .. men ja, skal se om jeg får kjøpt meg ett videokamera med passe bra lyd å bilde på ! .. gidder ikke å kjøpe det dyreste på markede heller ..
|Ole| Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 jeg MÅ nesten det ja ! .. skal kjøpe meg kamera når jeg får lønn ! .. er jo ingen rundt om her som har videokamera jeg kan få låne .. du er jo ikke frekk .. jeg vet at kvaliteten på filmen jeg gidde link til nå var dårlig .. var derfor jeg skrev : beklager for den dårlige kvaliteten .. mobilkamera .. men ja, skal se om jeg får kjøpt meg ett videokamera med passe bra lyd å bilde på ! .. gidder ikke å kjøpe det dyreste på markede heller .. Man får mange gode kameraer for en billig penge no til dags Ikkje tenk HD osv det er ikkje poeng i om man berre skal bruke det amatør messig...
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 http://www.elkjop.no/product/foto-video ... amileo-p10 tenkte at dette kameraet jeg var et greit alternativ
|Ole| Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 http://www.elkjop.no/product/foto-video/videokamera/CAMILEOP10/toshiba-camileo-p10tenkte at dette kameraet jeg var et greit alternativ Uten tvil, vil nokk hjelpe deg på din vei med E30
Andii2k7 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 det snøver såklart igjenn på sunnmøre .. så blir ikke noe film før den har smelta igjenn .. men har funnet igjenn den elektriske vifta ! .. blir vell å montere den en dag
Andii2k7 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 da har jeg gjort innkjøp av et videokamera !! .. så nå blir det film !!
///FredriK.S Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 da har jeg gjort innkjøp av et videokamera !! .. så nå blir det film !! Vi gleder oss!
Andii2k7 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 hehe .. det er bra .. skulle egentlig ut å filme istad .. men det ble så raskt mørkt å jeg måtte lade videokameraet .. så det blir enten i morgen eller lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå