Andii2k7 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 heheh .. janei skal prøve å lage en ny film en dag i veka ..
Andii2k7 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 det snør, det snør, tiddelibom ! .. snør nokk desverre enda på sunnmøre .. så har ikke fått laget noen ny film enda :/
|Ole| Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 heheh .. janei skal prøve å lage en ny film en dag i veka .. Her og, ser ut til att vi skal få det største snøfallet no Så no vokna skru hjartet mitt igjen, vil ut å herje litt med m20 b20`n min...har ikkje fått vedlikeholt kjøringa mi i vinter, har kjørt rundt i Opel Ascona C Sorry OT men måtte berre få det ut
Andii2k7 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 janei da er det bare å ta seg en tur ut i garasjen å skru da ! hehe .. opel ascona ja ! .. er jo ivertfall bakhjulstrekk på den jeg kjører rundt i en Golf II som bruksbil ..
|Ole| Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 janei da er det bare å ta seg en tur ut i garasjen å skru da ! hehe .. opel ascona ja ! .. er jo ivertfall bakhjulstrekk på den jeg kjører rundt i en Golf II som bruksbil .. Ascona C er framhjulstrekk så er dønn kjedelig Golf er vel samme greiene omtrent
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Er det berre meg eller går ikkje bilen din reint på topp ? fin lyd i den hvertfall..
furis81 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 off.. no fekk ej lyst ut å kjøre turbo igjen... hehe..
Andii2k7 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 janei da er det bare å ta seg en tur ut i garasjen å skru da ! hehe .. opel ascona ja ! .. er jo ivertfall bakhjulstrekk på den jeg kjører rundt i en Golf II som bruksbil .. Ascona C er framhjulstrekk så er dønn kjedelig Golf er vel samme greiene omtrent aah .. japp, er nokk samme greia .. kjedelig !
Andii2k7 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Er det berre meg eller går ikkje bilen din reint på topp ? fin lyd i den hvertfall.. den går reint helt til turtallsperra som jeg har satt på 6000rpm .. er vell den du hører når jeg gir på for 2 gang i filmen .. pluss att micen på kameraet "skurrer" når jeg kommer opp i høgt turtall
Andii2k7 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 off.. no fekk ej lyst ut å kjøre turbo igjen... hehe.. hehe .. forstår det .. skal du på 6090 lokal treffet 5 mars ?
furis81 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Ukjent.. e no litt av ett vær å ha treff i ute.. hehe..
Andii2k7 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 sant det .. jeg tror jeg tar meg en tur om det er fint vær og ingen snøv på veiene
vrossi46 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 off.. no fekk ej lyst ut å kjøre turbo igjen... hehe.. hehe .. forstår det .. skal du på 6090 lokal treffet 5 mars ? kor d e treff å ka tid..?
Andii2k7 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 lokalt treff uti våjen .. dissa 6090motorsport karane so he arrangsjert .. e de 5 mars .. also komande fredag .. bak barneskulen der .. blir grilling å styr http://www.6090motorsport.com/forum/vie ... p?f=20&t=6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå