Yeah_dude Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Har en 97-mod med den originale spillern. Den vil visst ikke spille av brente CD-er? Brente vanlig audio -CD (vet den ikke spiller mp3), på den ene så greide den ikke å lese av, og på den andre så begynte første sang men med masse forstyrrelser, og når jeg prøvde å bytte spor så greide den ikke å spille av i det hele tatt... men på noen eldre brente CD-er så var det ikke noe problem. ER det noe innstillinger eller no i brenneprogrammet som er feil, hvilket program skal jeg bruke? Brukte NTI CD&DVD Maker nå, har ikke hatt noe problem med det før... hvis du vet om noe som funker bra, så fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 brukte nero på noen cd'er, og fikk da noen forstyrrelser førs i noen sanger.. men prøvde å brenne med media player, og da ble det faktisk bedre kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Jeg bruker alltid mediaplayer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Media Player funket, ja... takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Det er alltid en fordel å sette ned brennehastigheten når man brenner musikk (wav) i nero. Bruker kun Nero når jeg brenner musikk til bilen, og det funker fint om man setter ned hastigheten til minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Som bmw530d99 sier så er det lurt å sette ned hastigheten når man brenner fordi de kan "hoppe over" informasjon i filene du brenner. Selv har jeg brukt Nero en god del og er ikke problem for meg med lave brennehastigheter, men har støtt på problemet når jeg har 48x eller 52x. Når bruker jeg Sonic RecordNow, siden dette fulgte med datamaskinen og brenner alltid cd'ene på 16x, dette fungerer meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå