heltn Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hvor mye for front, og er det den på bilde? altså du må skjære ut hull til blinklys osv?
oddis Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Er fronten helstøpt som en enhet? Vet det finnes de som er todelte også, i kopi.
erik2k3k Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 fronten er nokk helstøpt skjønner ikke hvorfor ikke fler er interisert i dette. er jo noen, men dette smulle jo gådd som hakka møkk.. skaffer også dørsider til 2 dørs... kjøper man komplett blir d guntsig samlet pris
FTE Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Da er jeg interressert i dørpaneler 2 dørs. Glassfiber de også regner jeg med? Pris på dørpaneler? hva med skjørtene, følger de med også?
sigge77 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 http://trolltuning.com/catalog/product_ ... cts_id=281 kan jo hende folk kjøper denne i stede, ,,.
erik2k3k Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 gå å kjøp dær da!!!! slutt å føkk opp min tråd !... vis meg hvor du klarer å fixe alt komplett til den prisen jeg kan tilby men som sakt er ikke tvang,,støper bare opp om noen er interisert! stikk en annen plass å legg ut linkene dine
erik2k3k Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 jeg setter ikke ned prisene på enkelt deler. det er ikke mye penger i fortjeneste skal du vite kjøper folk komplett så får di noe redusert samlet pris .. lagesen
MariusG Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Grunnen at folk er skeptiske er jo at den er helstøpt,så om du hadde tatt noken bilde av korleis den passer på bilen så trur eg du hadde fått fleire intr. Men koster ikkje så veldi mykje meir på koed heller..
morten325i Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 kati får du vingen ??? har biln nede på jobb nu så du kan jo kom ned så får vi se kor d blir seans ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå