Gå til innhold

Min e28 M535i Hartge

Rune B.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy fxxn så lekker! Ramla siklende ut av stolen her nå :)

Men kan jeg få foreslå at du enten shadowliner resten eller bytter til crom baklys?

Du kan godt få bytte baklys med meg ;)

Det er dette som er standard på en M535i veit du... Chrome lister rundt vinduer og shadowline sidelister på dørene samt shadowline baklykter. Jeg har shadowline lister til den, men liker chromelistene best på denne fargen. Har jo hvit bil med shadowline på banebilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Hvor mye måtte du punge ut for denne? Drømmebil!! Råeste E28'en jeg har sett!

Takk for skryt.. :oops:

Den var vel ikke akkurat billig, men siden det er e28 erd et verdt det :wink: Man må betale ganske bra for originale bra eksemplarer av disse nå for tiden, selv i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tilbakemeldinger alle sammen. Det er morsomt at en e28 også får litt skryt. Men ser at det er en modell som begynner å ta seg opp på populæritet. Har altid vært svak for e28, men før var det liksom helt jalla og like gammal 5 serie :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det. Skal du ha en bra originalbil med historikk og noenlunde vettug kilometerstand er jeg redd du må over 100 tusen uansett. Med mindre man er villig til å restaurere litt da. men det finnes jo noen fine eksemplarer som er ombygde. Hadde selv en ombygd bil for noen år siden. Den ga jeg vel underkant av 40 tusen for den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin m535i du har her! hvordan er det med rust osv på denne? ser ut som et prakteksemplar fin farge og fine hjul! mye måtte du gi for hjula? hvordan ble det med frakt osv? lurer på og bestille meg hjul derfra selv.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin m535i du har her! hvordan er det med rust osv på denne? ser ut som et prakteksemplar fin farge og fine hjul! mye måtte du gi for hjula? hvordan ble det med frakt osv? lurer på og bestille meg hjul derfra selv.

mvh

Det er ikke noe synlig rust på den, men leiter man lenge nok finner man sikkert noe her også er jeg redd. Den er ikke like fin som den var i 1986, men den er vel rimelig fin til å være så gammal.

Felga havna på ca 20 tusen uten toll. Kjente en som tok de med inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Det er ikke noe synlig rust på den, men leiter man lenge nok finner man sikkert noe her også er jeg redd. Den er ikke like fin som den var i 1986, men den er vel rimelig fin til å være så gammal.

Felga havna på ca 20 tusen uten toll. Kjente en som tok de med inn.

ser fin ut til og være så gammel ja:)

felga hørtes ikke så dyre ut som mange skal ha det til at de er. hvilke dimensjoner er det? tror og bilen kunne kledd litt mer senk foran;) sånn at det hadde blitt likt med bak liksom vis du skjønner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...