Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Var litt uheldig å skulle åpne panseret på E39'en her om dagen ettersom jeg skulle ta å vise fram litt. Bilen var nettopp vasket og det meste var jo da selvfølgelig fryst (utrolig nok tenkte jeg ikke på dette).. Jeg dro i spaken innvendig helt til jeg fikk motstand og så virket det som om noe røyk og håndtaket inne kan man nå dra fritt opp og ned uten at det skjer noe.. Og panseret får jeg ikke åpnet.. Dette til tros for at bilen har stått inne i varm garasje nå siden Fredagen.. Noen som vet hva problemet er og om det er en smal sak å ordne igjen? Har ikke satt meg ned for å titte på det, men håper ikke at det er en smal sak å få ordnet. Forhåpentlighvis er det vel bare en vaier eller noe slikt som har hoppet av?.. Innspill mottas med stor takk!
Glennski Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Enten har wiren din røket eller hoppet av. Ingen stor sak å få ordnet:)
Deep Dish Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Mest sannsynlig vaieren som har røket ja.. For å få åpnet panseret nå, så finner du "oppskriften" i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... anser+krok
Morgan GS Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 ligger en skjøt på wieren ved venstre støtdemper tårn kan være den som er røket .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå