lillepål Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 fikk mail 11/2 omat jeg hadde mottat en personlig melding her. men når jeg sjekker her nå, så finner jeg den ikke.... fler som har opplevd detta?
wagon Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Da har den som har sendt deg PM sletta den igjen før du rakk å lese den.
lillepål Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 er ikke det heller. det var det første jeg tenkte, men brukte bare 39% av kapasiteten i innboksen.
lillepål Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Da har den som har sendt deg PM sletta den igjen før du rakk å lese den. blir den borte fra innboksen min da?
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 slette de gamle, innboksen din er full Innboksen sletter automatisk den eldste posten du har mottat når innboksen er full. Ergo er man aldri avhengig av å ha service på innboksen for å kunne motta PM..
wagon Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Da har den som har sendt deg PM sletta den igjen før du rakk å lese den. blir den borte fra innboksen min da? Blir borte fra innboksen din om den som har sendt deg den sletter den fra utboksen sin før du leser den
lillepål Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 det kan forklare saken... takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå