Jump to content

1999 Skoda Octavia Selges! Perfekt Familiebil! 53.000!!!

Luftwaffel
 Share

Recommended Posts

Fruen skal selge sin 99 Octavia Stasjonsvogn, i søken etter en Bmw sedan. :D Kmstand: ca. 210.000 km

Motor: 1.6 SR Bensin. Nylig hatt full service med Regreim og strammer, tennplugger, oljefilter, luftfilter og kupefilter. Går helt greit til å være en firer. :)

Understell: Orginalt for det meste, byttet stabstagsforinger og et endeledd foran nylig. Girkasse nylig byttet da dette er en svakhet på denne motoren. Begge hjullager foran byttet i sammenheng med dette.

Kosmetikk: Sølvgrå, fin i fargen, litt småriper men ingenting alvorlig.

Interiør: Grått stoff som er godt holdt, setevarmere foran, alt elektrisk(vinduer, takluke, speil osv.) Blir vasket og renset innvendig og utvendig før salg.

Anlegg: Lagt opp kabler til 2x12, driver det meste av forsterkere du får plass til i en familiebil. :) Pioneer mp3-spiller følger med. Alt av kabler er lagt profesjonelt, og kan skjules når det ikke brukes.

Hjul: Sommerhjul på alufelg, og helt nye piggdekk på alufelg.

Er det noe mer utover dette, er det bare å spør, bilder kommer så fort jeg får vasket den. :)

Åpen for bud/bytte, men ca pris er 50.000

Fikk mangellapp på håndbrekk bak høyre side og et bremselys som eneste feil.

Skal avgårde og hente ny vaier og muligens bremsesko i dag. Hvis jeg bytter skoa, bytter jeg begge sider.

Skvettlapper følger med, og kan monteres før salg.(hardplast)

• 1 month later...