jolly Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=558608 Med Skoda bakluke. På billedserien , så ser jo denne unektelig HELT ok ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 vet ikke helt jeg... syns ikke baklampene eller overhenget åp bakluka var noe.. men sikkert helt annerledes IRL enn på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Skeptisk... Skjønner ikke hva bilen skal brukes til... Finnes et par andre tråder om bilen ogå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 spør du meg, så syns jeg den ligner mer på den nye 7-serien i fronten. bak også foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 5 serie compact... Neitakk, de burde legge fra seg de tabbene fra 3 serien, og ikkje hive det over på serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 er ikke helt i min smak. men ser ut som en bil man må venne seg til før man liker den- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Prøver å se ut som en sportsbil!? Kunne sett en del bedre ut som 2dørs kanskje. Er mange BMW'er som ser bedre ut enn denn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Stygg var den.. Hadde aldri i verden handlet den, men sikkert mange som gjør det evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Liker egentlig ingen av de nyere modellene til BMW jeg. Untatt E60/61 og E90/92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå