323tic Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hei Jeg vurdere og selge min 323ti. Har hatt den i snart halvannet år, og har egentlig ikke så lyst til å selge den, men har fått et tilbud av en i familien om å kjøpe en annen bil til en veldig god pris. Uheldigvis så kan det se ut til at fornuften seirer... Det er en såpass skjelden bil at det er vanskelig å bedømme hva som er rett pris på den. Det er en 1998 modell og har gått ganske langt. Ca 340 000. Utvendig og innvendig bærer det ikke stort preg av kilometerstand. Når jeg kjøpte den hadde jeg den på service, og det er vel ca 12 000 km siden. Har også byttet hardykobling, cluch og gearkasse på den i den tiden jeg har hatt den. Girkassen byttet jeg pga en ulyd i 2 gearet. Ny kasse har gått ca 100 000. Noen som har lyst til å hjelpe med en ca. verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Tja... rundt 50-60000,- hvis du finner den riktige kjøperen. Modellen er populær, men antall kilometer skremmer nok ganske mange... 340000 Km begynner jo å bli ganske mye, men behøver ikke å være et problem. Jeg tror jeg ville ha prøvd meg på 70000,- ... så har du litt å gå på. Hva mener dere andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Bare over 200.000km begynner folk å lete videre på markedet, så er nok ikke så dumt det fredrik skriver. Du vil nok ikke få noe mer enn 60 hvertfall. Plusset er at den er relativt ny til å være E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå